Aydın Nazilli'den merhabalar :)

Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
1
Aydın Nazilli'den tüm motorcu abilere selamlar. Adım barış 16 yaşındayım. Nazilli Anadolu Lisesinde okuyorum. İlk motorum olan Peugeot sayesinde biraz biraaz motorlara ilgi duymaya başladım. 1 2 senedir motor camiasını takip ediyorum. Seneye inşallah ehliyetle birlikte ilk hayalim olan honda cbr125'imi alıp motorumla yollara koyulucam. Şimdilik motorsuz motorcuyum yani :) Herkese sevgiler selamlar.. :) En büyük hayal: Cbr 600rr gerisi hikaye :)
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
a.s kardesim hosgeldin bende Nazilli denim hatta duydunmu bilmiorum grubumuz var motonaz diye gorusmek istersen herzaman bekleriz
 
Katılım
3 Tem 2013
Mesajlar
24
kardeşim sende hoş geldin aramıza bende nazillidenim motora binmek istersen aramıza katılabilirsin her salı akşamı uğur mumcu parkında toplanıyoruz buyur gel tanısalım ;)
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
155
Barıscım aramıza hos geldın sana bır sey sorucam , Aydın iktisadi idari bilimler fakültesi nazilli deymis , Aydın merkezden nazilliye olan tren , minübüs ücretleri nedir ve yol kac dk surmekde yardmcı olurmusun kardesım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst