Ayder'e poşetle kaymaya gezimiz

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Uzun bir süredir askerlik görevim sebebiyle gezilerden uzak kalmıştım. şimdi kaldığım yerden devam ediyorum.
bu gün Ali hocam ile Ayder'e poşetle kaymaya gittik. işte fotoğraflar


































































































































sonradan Gökhan geliyor. muhlama yiyoruz




 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
113
Hafta sonu eğlenceli bir kayak partisi yapmışsınız. Neşeniz bol olsun. (merak ettim ilk resimde görülüyor sol ayağındaki dizliği niye ters taktın)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Rize'den ve Trabzon'dan bazı arakadaşları aradım. Kimisine ulaşamadım, kimiside soguk gerekçesiyle gelemeyince bende tek başıma Yusuf'lara katılmaya karar verdim. Bu arada şunu kabul etmek lazım. Soguk bu geziye katılmamak için haklı bri bahane. Zira eve geldigimde parmakların ucu iptaldi.:)

Motosikleti almak için garaja giderken...
IMG_0441.jpg


IMG_0443.jpg


IMG_0444.jpg


IMG_0447.jpg


IMG_0448.jpg


IMG_0449.jpg


IMG_0450.jpg


IMG_0451.jpg


IMG_0452.jpg


IMG_0454.jpg


IMG_0455.jpg


IMG_0457.jpg



Yavaş yavaş Ayder'e tırmanmaya başlıyorum...
IMG_0460.jpg


IMG_0461.jpg


IMG_0462.jpg


IMG_0463.jpg


IMG_0464.jpg


IMG_0465.jpg


IMG_0466.jpg


IMG_0467.jpg


IMG_0468.jpg


IMG_0469.jpg


IMG_0470.jpg


IMG_0471.jpg


IMG_0472.jpg


IMG_0473.jpg


IMG_0474.jpg


IMG_0475.jpg


IMG_0476.jpg


IMG_0477.jpg


IMG_0478.jpg


IMG_0479.jpg


IMG_0480.jpg


IMG_0481.jpg


IMG_0482.jpg


IMG_0483.jpg


IMG_0484.jpg


IMG_0486.jpg


IMG_0487.jpg



Havanın nekadar sıcak oldugunu anlatan güzel bir kare :)
IMG_0488.jpg


IMG_0489.jpg


IMG_0492.jpg


IMG_0493.jpg


IMG_0494.jpg


IMG_0495.jpg


IMG_0497.jpg


IMG_0498.jpg


IMG_0499.jpg


IMG_0500.jpg


IMG_0501.jpg


IMG_0504.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
476
Çok güzel fotoğraflar elinize sağlık. Benim motor kış uykusunda olduğundan hasretle baktım bütün fotoğraflara.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
yusuuuuuuuuff....

döverim ülem seni.....:pl::bounce:

hem kar görüntülerine hasretiz burda...

hemde gıcığım var sana....:wiinkk:

askerde yanımızada gelmedin...dua et ben gelmeyeyim oraya.....:wiinkk::flower:

tezkeren hayırlı olsun..bundan sonraki asıl hayatta başarılar dilerim....
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
33mersin33, dizlik ters değil sanırım.belki pantolondan dolayı öyle gözüküyo olabilir. zaten onun belli bir taraf kavramı yok sanırım. ama arkadaş da ters takmış olabilir tabi.
sametagir abi sağolasın, teşekkür ettim.
Gökhan sen de güzel fotolar çekmişsin gelmeden.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
tebrik etmek lazım. gerçekten zevkli ve soğuk bir gezi olmuş. gs1200s bende olsaydı kesinlikle o lastiklerle karlı yerlere gitme cesaretim olmazdı. birde Gökhan hocam sık sık durup resim çekmişsiniz ayrıca teşekkürler :)
 
Katılım
2 Şub 2012
Mesajlar
15
Bu soğuk havada güzel bir gezi olmuş ellerinize ayalarınıza tekerlerinize sağlık.Teşekkür ederiz :))
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
Eveeeeet, güzel fotolar gelmeye başladı yine senden Yusuf :) Tekrar hoşgeldin diyelim :)

Gökhan aradı beni gel diye ama, ne yazık ki geçirmiş olduğum viral üst solunum yolları enfeksiyonu sebebiyle yataktan çıkamadım :sunny:

viral üst solunum yolları enfeksiyonu = genellikle soğuk ve kirli havadan, ve vitamin düşüklüğünden ortaya çıkan, üst solunum yollarının iltihaplanması olayı. boğazınızın hemen girişi yara gibi olur, acıdan duramadığınız zamanlar olur. size ağız tadıyla bir şey yedirmez içirmez. bu durumda motora da binemezsiniz, hele bir de hava güzel olurda arkadaşlarınız sizi geziye çağırırsa kahrolursunuz.
üniversite doktorlarının fiks olarak bir antibiyotik, bir antihistaminik bir de vitamin vermeleri, ve bünyemin antibiyotiklere tepki göstermemeye başlaması sonucu birkaç kış boyunca kurtulamadığım hastalık.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
makinede :mrgreen:
O video makinadan çıkıp forumdaki yerini alsa diyorum :)
Eveeeeet, güzel fotolar gelmeye başladı yine senden Yusuf :) Tekrar hoşgeldin diyelim :)

Gökhan aradı beni gel diye ama, ne yazık ki geçirmiş olduğum viral üst solunum yolları enfeksiyonu sebebiyle yataktan çıkamadım :sunny:

viral üst solunum yolları enfeksiyonu = genellikle soğuk ve kirli havadan, ve vitamin düşüklüğünden ortaya çıkan, üst solunum yollarının iltihaplanması olayı. boğazınızın hemen girişi yara gibi olur, acıdan duramadığınız zamanlar olur. size ağız tadıyla bir şey yedirmez içirmez. bu durumda motora da binemezsiniz, hele bir de hava güzel olurda arkadaşlarınız sizi geziye çağırırsa kahrolursunuz.
üniversite doktorlarının fiks olarak bir antibiyotik, bir antihistaminik bir de vitamin vermeleri, ve bünyemin antibiyotiklere tepki göstermemeye başlaması sonucu birkaç kış boyunca kurtulamadığım hastalık.

Ahmet sagolasın beaa. Sabah sabah viral hastalıklar hakkındaki biliglendirmen çok faydalı oldu :p

Bu arada sana o antibiyotigi yazan doktor viral hastalıklarda normal bogaz enfeksiyonlarında kulanılan antibiyotiklerin etki etmeyecegini bilmiyor mu? :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
oyyoyy oyy böyle coğrafya tabiat, sizler süpersiniz :cherry:her zamanki gibi yine güzel olmuş orda olmak vardıya neysee :salut:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler. hoşbuldum. beğenmenize sevindim. ahmet geçmiş olsun. bir sonraki gezide görüşmek üzere
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
280
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yusuf Bey, öncelikle hayırlı tezkereler dilerim..
Sen ve Gökhan arkadaşımız çok güzel kareler paylaşmışsınız. Hele o yuvarlanan kartopu fotoğrafı süper...
Güzel bir etkinlik gerçekleştirmişsiniz; neşeniz daim olsun... :thumleft:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Oğuz Bey teşekkür ederim. ilginize sağolun. beğenmenize sevindim
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Gezi harika,
manzara harika,
Mıhlamayı göremedik.
Sizler harikasınız.,
Paylaşım için teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst