"Ayder'e çıkmaya çalıştık" gezisi

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
geçen hafta sonu motor ustam ve Ardeşenden başka bir arkadaş ile Ayder yaylasına çıkmaya çalıştık.işte fotoğraflar:



Bu kros motorun ateşlemesinde büyük bir problem vardı, usta aslında bununla gelecekti ama akşamadan kontrol edilmediğinden başka bir motosikletle geldi.







Bu motosikletin deposu eski honda 600cc lik kros motorun deposu, motoru da 250 cc lik çapır motoru, şase ise ramzey:queen:














ne manzara be:cat:











yolda kalmışlar, durup yardım ediyoruz. zaten buradan yukarı da gitmeye cesaret edemiyoruz, ustanın motosikleti uygun değildi







ama arabayı kurtarıyoruz oradan.




































Bu fotoğraf iş yapar:cat:



















ben de fena çıkmamışım yahu:p











ATV nin de böylesi, yaklaşık 35 bin lira felanmış:cyclopsan
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
Aydere gitmeden ezberledik be yusuf hocam.. fotoğraflarına sağlaık..
vesselam..
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
alıştık senin güzel karelerine :) ama bu sefer az resim yüklemişsin ? , tekerinize sağlık gene 10 numarasınız :)
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
işi yarım bırakmak yakısır mı bize yusuf:)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Çok güzel gezi olmuş hocam.:)Ellerinize,ayaklarınıza sağlık.Bu arada fotoğraf makinenizin markası nedir?:)Çok güzel maşallah.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler herkese,evet fotolar malesef az oldu.
aslında çok rahat aydere çıkardık ama işte dediğim gibi arkadaşın motor uygun değildi
kuymak yiyemedik, bu sefer kek mek bişeyler yedik:)
makine canon 550 D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst