avrupa yakasında(özellikle bagcılara yakın)arkadaslar !!!!

Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
32
:wiinkk: belki bir çogunuza uymayabilir ama ben hafta içi, bosum hafta sonu çalısıyorum ve düzenlenen geziler genelde hafta sonu oluyo !!! hafta içi işi olmayan arkadaslar varsa bişiler yapalım bu arada bağcılardan arkadaslar varsa tanısma imkanımızda olur!!! hepinize hayırlı günler !!!!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst