la olum çok iyiymiş, böyle bişi olduğunu bilmiyodum ben. Z nin km si çok artmasın diye uzun yola gitmiyordum. burdan al bi nc bastır git harika olur. nedir bunların günlük günahı, biliyo musun? uzun yol için falan veriyorlar mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------
sahibinden de baktım fiyatlarına, 250km sonrası km başı para istiyorlar. nc nin günlüğü 250 tl. fiyat aşırı fazla. lüzumsuz.
Ben çok kiraladım.
15 gün cb650f kiraladım,pcx,07 filan çok aldım.
Cb650f günlük 300 dedi 7 gün 1400 e anlaştım.
Kiralama günün ne kadar artarsa fiyat düşüyor haliyle günlük km sıkıntında olmuyor.
Günlük kiralama bedeli+250 km limit veriyor.
Araç bedeli kadar senet imzalıyorsun.
Kaza durumunda 5 bin küsüre kadar olan rakam sana ait + olarak 2 bin küsürlük başka bir senet daha imzalıyorsun oda onlarda 45 gün kalıyor. Ceza durumlarına karşı sağlama alıyorlar kendilerini.
Sahibide eski emekli polis diye biliyorum.
7 günde 1650 km yol yaptım.
Mantıksız olan tek şey km sorunu. R1200 gs alcaktım,ula enduro kiralıyorsun km sınırı koyuyorsun...