ateşleme bobini sigorta yakarmı?

Katılım
30 Mar 2016
Mesajlar
23
Arkadaşlar GT250R motorumun ateşleme bobini bozulduğu için değiştirdik. fakat sonra benzinlikten benzin alıp yola çıktıktan 1 km sonra motorda elektirik kesmesi oldu ve sigortayı kontrol ettiğimde 30 luk olan sigortanın yandığını gördüm ve değiştirdim. Kontağı açmamla gösterge ışıkları geliyor ve 1 saniye sonra komple tekrar gidiyor, ardından tekrar sigorta yakıyor. bu şekilde 3 tane sigorta yaktı. Bunun sebebi ateşleme bobininden kaynaklanabilirmi? 100 TL lik bir bobin takıldı (orasıda kafamı karıştırdı)
 
Katılım
17 Ocak 2014
Mesajlar
230
konjektörü kontrol ettin mi?

Kontak açınca oluyorsa muhtemele konjektördür
 
Katılım
30 Mar 2016
Mesajlar
23
konjektörü kontrol ettin mi?

Kontak açınca oluyorsa muhtemele konjektördür

üstat kontak açınca değil motor çalışınca ilk 3 bin veya 4 bine yükseliyor, daha sonra ısınınca binlere felan düşmesi gerekirken düşmüyor. Garip şekilde ara ara yükselip düşüyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst