Ata'nın hoşgörüsü

Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
024ataturkhosgorululider7if.jpg
[B][COLOR="Red"]TAYYİP ERDOĞANA İTHAF EDİLMİŞTİR[/COLOR][/B] [B]KÖYLÜ MİLLETİN EFENDİSİDİR[/B]
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
dostummmm
mkatatürk
hep doğru yaptı hep doğru konuştuuuuuu

atam izindeyiz demiyorum artık atam hep senin yolundayız
izinde olmaktan çıktık artık" izin "yok artıkkkk

hep beraber çalışıyoruz izin bitti şimdi çalışma zamanı
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
köylü milletin efendisidir..."ona lan diyen,al ananı git burdan diyen başbakanımız var" NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mustafa Kemal Bulgaristan'da ateşemiliter olarak görev yapmaktadır. Bu görevi süresince, köylülerde gördüğü sağlamlığı da takdir etmeye başlamıştır.

Bir gün danslı çay saatinde. Sofya'da şık bir gazinoda oturur, orkestrayı dinlemeye başlar. O sırada köylü kılığında bir Bulgar girip, yanındaki masaya oturur. Garsonu üst üste çağırır: garson onu önce önemsemez, sonra da servis yapmayı reddeder.Köylü bu duruma sinirlenince garson gazinoı sahibini çağırır. Arkadan da gazinonun sahibi, köylüye çıkıp gitmesini söyler. Köylü, 'Beni buradan atmaya nasıl cesaret edersiniz?' diye kalkmayı reddeder. 'Bulgaristan'ı benim çalışmam yaşatıyor. Bulgaristan'ı benim tüfeğim koruyor.' der yüksek sesle. Bunun üzerine polis çağırırlar. Polis de köylüden yana çıkınca garson çay ve pasta getirmek zorunda kalır. Köylüyes bunların parasını tıkır tıkır öder. Mustafa Kemal sonra, bu olayı o meşhur "sofra"sında arkadaşlarına anlatırken;

'İşte arkadaşlar bu benim içimde bir uktedir. Ben Türk köylüsünün de böyle olmasını istiyorum. Köylü memleketin efendisi durumuna gelmedikçe, Türkiye'de gerçek bir İlerlemeden söz edilemez.'
Ve Gazi'nin kafasında, ilerideki Kemalist slogan böyle filizlenmeye başlar: 'Köylü, Milletin efendisidir.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
arada dağlar kadar fark var normaldir. Atam :rendeer: izinde olmaya çalışıyoruz... desek daha doğru olur...
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Şu anki Türkiye bence Atatürk'ün hayalindeki Türkiye ile yakından bile alakalı değil.. Bunu nasıl sağlarız düşüncesi ise malesef Batı tabanlı, yardakcı zihniyetler nedeni ile engellenmekte.. Ne batıdayız ne doğuda.. Bir yere ait olmamanın sancısıdır Türkiye'nin yaşadığı..
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
156
haklısın dostum, bu memleket kendi kendine herşeyini idame ettirebilecek 7 memleket arasında iken şu an herşeyimiz ithal geliyor. Bu kesinlikle ATATÜRK'ün Kurtuluş mücadelesindeki hayali değil bencede...
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
sen kalk ATA'm, ben yatam.ne kadar çok ihtiyacımız var ona bu devirde.O 'nun gibi büyük bir insan bir daha gelmez bu dünyaya
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Oyle yoneticilerimiz varki otudugu bedava devlet koskunde bedavadan yedigi meyvelerin cogunu ziyan ederek yasiyor. Ama onu zararina eken ve toprakta alici bulamadigi icin curumesini seyir edip aglayan koyluye ulan diyip sen oyucusun , anani alda git buralardan diyor iste bu insanlar. Utanin o koylu olmasaydi biz simdi meyve ithalati yapiyor ve dis borclarimiza daha bir surusunu ekliyorduk. O devlet yetkilisinin o koylunun elini opmesi lazim bence, onu kovmasi degil. Ac gozluluk cok kotu bi sey.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelse tekrar samsuna çıkardı
:pr:
o milletimizin dar günlerindeki dualarının karşılığı
:rendeer: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst