ben romaya 2 kere gittim, 2 şer hafta kalmıştım, orada sokaklarda sym, hyosung, çinliler yoktu, uzakdoğu malı olarak kymco vardı, burada olan kymco modellerinin değişik cc deki versiyonları vardı, scooter cennetiydi, cbf150, ybr 125 ve ona benzeyen commuter'lar yoktu, roma içinde otobanların olmaması, bayırların olmaması da illa ki durumu etkiliyordur ...