Asya'da doğdu Avrupalı Oldu

Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
Kymco avrupa tarafından en çok tutulan motosiklet ünvanına sahipmiş ben istanbulda cbf,ybr veya çin malı gördüğüm için kymco parmakla gösteriliyor.
466015ILAN-2.jpg
 
Katılım
6 Mar 2012
Mesajlar
42
az yakması ve az egzost sesi ile ilgili olumlu eleştirileri bende duydum.. tasarım olarakta fena değil, özellikle maxi scooter'larında rahatlık ön plandaymış, ergonomiye önem veriyorlarmış.. ben kullananların söylediklerine göre yorumluyorum tabiiki, henüz bir kymco'm olmadı..

kullanan arkadaşlar daha net bakarlar ve yorumlarlar olayı..
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
ben romaya 2 kere gittim, 2 şer hafta kalmıştım, orada sokaklarda sym, hyosung, çinliler yoktu, uzakdoğu malı olarak kymco vardı, burada olan kymco modellerinin değişik cc deki versiyonları vardı, scooter cennetiydi, cbf150, ybr 125 ve ona benzeyen commuter'lar yoktu, roma içinde otobanların olmaması, bayırların olmaması da illa ki durumu etkiliyordur ...
 
Katılım
6 Mar 2012
Mesajlar
42
avrupa tecrübelerinden bahsedecek olursak 2 yıl viyana'da kaldım.. polo34'ün de dediği gibi şehirler düz ovalara kurulduğundan, fazla bir eğim olmadığından scooterlar günlük yaşamda tercih sebebi olmuş.. commuter tarzı bende hiç motor görmedim desem yeridir.. cross ve naked, bu iki kasa gençlerin tercih sebebiydiler.. marka olarak, doğal olarak KTM yaygındı :)) 1.6M nüfuslu başkent viyanada sıkışık trafik görmedim 1 kere dışında.. araç yok yollarda, çok güzel bir şey..
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
dedemde agility 50 var sesi zaten hiç çıkmıyor 100 km'de 2.5 litre filan yakıyor motor bloğunda biraz sıkıntı var malesef yağ yakıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Avrupa'nın en çok tercih edilen markası değil, Avrupa'nın en çok tercih edilen YABANCI markası yazılmış. Yani Avrupa menşei motosikletlerden sonra geliyor.
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kymco ve Sym Tayvan kökenli ve Honda'nın Tayvan firmasının kapanmasıyla bir nevi devamı olarak açılmış firmalar. O yüzden Honda motosikletlerine benzerlik gösteriyorlar ve Tayvan üretimi olduğu için Çin malı damgası vurmayın, gayet kalitelidirler.
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
tayvan olsun çamurdan olsun asus gigabyte msi gibi dünya devleri var adamların elbet motosikletleri de japondan çok aşşa olmaz...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
en fazla tercih edilse en çok satan scooter unvanını senelerdir neden alamadı?
ilk 5 listesine giriyor bu doğru ama en çok tercih edilen demek için o yetmez

senelerdir sh150 scooterda ilk sıradaydı,gecen sene sh300 en çok satmış
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst