Asya Pars 250 (Regal Raptor) ön tekeri kalınlaştırılabilinir mi?

Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
112
Bana sanki ön teker kalınlaştırılabilinse daha yakışıklı olur gibi geliyor. Ama yapılabilinir mi bilmiyorum. Deneyen var mıdır? Artıları eksileri neler olur?
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
Haziran sonu temmuz başı gibi ben de sıfır vitesli motor alacağım inşallah:)Ama sıfır motorun ilk etepta orijinalliğini bozmak ne kadar mantıklı,sanırım biraz düşünülmesi gerek:silent:
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
313
ön lastiği genişletirsen kontrolün kötüleşebilir gidon ağırlaşır!
Sanırım standart lastiğin 18 jant 90 / 90 büyütmene gerek yok kanımca !

Arka lastiği büyütmek istersen de 15/ 140 takabilirsin 150 160 mafsala sığmaz :)
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
112
Tekerin çapını değil de kalınlığını kastediyorum.

Çapı genişleyince mi yoksa lastik kalınlaşınca mı kontrol zorlaşıyor? Çapını değiştirmeden kalın lastıik uydurulur mu? Bunun artıları-eksileri nedir?
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Aynen taban genişledikçe sürtünme alanı artar ve kontrol zorlaşır. Zaten ön lastiğin 90-90/18 bunu 100-90/18 yapsan bile çamurluğuna sığmaz sağdan soldan sürter.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst