- Katılım
- 12 Eyl 2006
- Mesajlar
- 35
gözün kapalı hiç düşünmeden al derim... ama hazirana kadar yeni modeller de gelebilir.
eğer sadece gezmek için düşünüyorsan şehir içinde 19A daha iyi olur. daha dar ve seri.araçların arasından daha iyi yol alırsın
ben iş için kullandığım için çok işime yarıyor. geniş kasa,koltuklar... daha oturaklı bir motor. fiyatını baz alırsak en iyisi budur.
bu arada daha önce sorduğum soruma cevap alamadım. bilen gören yokmu acaba???
yağmurdan korunmak için motorun üzerini kapatmak istiyorum. böyle bir malzemeyi nereden temin edebilirim?
eğer sadece gezmek için düşünüyorsan şehir içinde 19A daha iyi olur. daha dar ve seri.araçların arasından daha iyi yol alırsın
ben iş için kullandığım için çok işime yarıyor. geniş kasa,koltuklar... daha oturaklı bir motor. fiyatını baz alırsak en iyisi budur.
bu arada daha önce sorduğum soruma cevap alamadım. bilen gören yokmu acaba???
yağmurdan korunmak için motorun üzerini kapatmak istiyorum. böyle bir malzemeyi nereden temin edebilirim?
Son düzenleme: