Asya Motor Asya Motor Scooter'ları Hakkında

Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
127
serkan79' Alıntı:
yaw honda suziki yamaha v.s için bu kadar yorum yapılmamıstır :)

ben hiç memnun değilim motordan malzeme kalitesi çok düşük gidişide tatmin etmiyo madem bu kadar yavaş gidicem az bi fark verip landcruiser alırım daha zevkli bi sürüş olur ehliyet alınca satıcam isteyen varsa alabilir yeni motor daha 650km yol yaptım

serkan dostum fiyat ne düşünüyorsun?
bide varsa motorun resmini yollayabilirmisin?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
127
serkan79' Alıntı:

2000 lira düşünüyorum

serkan dostum motor cidden yakışmış sana, gayet güzel bir ikili olmuşsunuz.
malesef fiyat benim için yüksel geldi. Umarım gönlüne göre bir müşteri bulursun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostlar benim motorun artık nekadar yaktıgı ortaya cıktı...Normal kullanım ki zaten ben hep öyle kullanıyorum...İbreye güvenmediğim için her 150Km de bir benzin alıyorum 13 Ytl lik benzin alıyor...yani motor 86 Krş yakıyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Jetix' Alıntı:
Dostlar benim motorun artık nekadar yaktıgı ortaya cıktı...Normal kullanım ki zaten ben hep öyle kullanıyorum...İbreye güvenmediğim için her 150Km de bir benzin alıyorum 13 Ytl lik benzin alıyor...yani motor 86 Krş yakıyor...

bence km saatinede güvenme evim ile işim arası normalde 10.4 km gecen akşam aynı yoldan 13.2km yazdı :mrgreen:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
lastik basıncı hakkında ortalama kpa - psi çevrilmiş hali
ön : 35 psi arka : 42 psi
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
14
Arkadaşlar inanılmaz yararlı bi topic olmuş çok çok teşekkürler :) Ama benim biraz kafam karıştı yarın gidip asya motordan as 150t1 yada as125t'den birini alacağım. Hangisini alacağıma karar veremedim... Bu konuda biraz yeniyimde ::utangac: Siz ne dersiniz? Şimdiden yardımlarınıza çok teşekkür ediyorum. ::sos::
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
sunsetz' Alıntı:
Arkadaşlar inanılmaz yararlı bi topic olmuş çok çok teşekkürler :) Ama benim biraz kafam karıştı yarın gidip asya motordan as 150t1 yada as125t'den birini alacağım. Hangisini alacağıma karar veremedim... Bu konuda biraz yeniyimde ::utangac: Siz ne dersiniz? Şimdiden yardımlarınıza çok teşekkür ediyorum. ::sos::

tabii ki t1
soru mu buda :)
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
T1 dostum... selesi geniş.. motor geniş... trafikte yer kaplayan bir motor.. herkes seni böylece görür...
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
bir kere büyük
iki kisi rahat gezilebilir
motoru güçlü
ve tip olarak diğerlerine göre en güzeli
kendine baktırıyor.
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
14
Ama diğerine göre daha fazla yakar diolar. Sonuçta asta motorun sitesine göre ikisininde max hızı 90 :silent: Bu arada çok çok teşekkürlerrr
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
hep yaksa ne olcak ya :)
bir depo ile 250 km gidiyor
1000 cc deil bu 25 cc var aralarında ..
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
sunsetz' Alıntı:
Arkadaşlar inanılmaz yararlı bi topic olmuş çok çok teşekkürler :) Ama benim biraz kafam karıştı yarın gidip asya motordan as 150t1 yada as125t'den birini alacağım. Hangisini alacağıma karar veremedim... Bu konuda biraz yeniyimde ::utangac: Siz ne dersiniz? Şimdiden yardımlarınıza çok teşekkür ediyorum. ::sos::

Arkadaşım, T1'i olan sana T1 al der, 125T si olan da 125T al der. Bende de 125T var ama sana objektif birşey söyleyeyim; :bounce:

1- T1'in kasası motoruna göre çok büyük ve ağır olduğu için sanıldığı kadar seri değil, 125'ten seri olmadığını da söyleyebilirim.

2- 125T modeli kime sorarsan sor Asya modelleri arasında en sorunsuz motordur. Servislere bile sorsan bunu söylerler, herkesin bildiği birşey. T1'de çok problem çıkıyor. 125T ile ilgili pek probleme rastlayamazsın. Bu foruma bile baksan bunu anlarsın.

3- Kendine baktırma konusunda T1'in o kadar iddialı olduğunu düşünmüyorum, herkes o motorun Asya olduğunu biliyor ve trafikte birsürü var, 125T daha şirin ve baktırma konusunda daha iddialı, buna da emin olabilirsin. Özellikle ufak tefek aksesuvarlarla özgün bir görünüme sahip. T1 konusunda aynı şey geçerli değil, Burgman'lar vs dururken T1 "Porsche görünümlü Şahin" havasında. Ama 125T nin muadili çin olmayan scooter yok.

4- 125T'ye de iki kişi rahatlıkla biniyorsun ve yokuşları da katır gibi çıkıyor.

5- 125T, T1 den daha az yakıyor.

6- Her iki motor da uzun yol motoru değil, 90'ı geçersin ama sağlıklı değil.Buna rağmen şehir içinde mükemmel işe yarıyorlar.

7- T1'in motoru güçlü diyorlar ama neye göre güçlü?? 150 cc olması farketmez çünkü kasası motoruna göre ağır, yani 150 cc olması "güçlü motor" demek için yeterli değildir. 125 cc zaten olmaz o motora, T1 in motoru 125 cc olsaydı zaten iyice hantal birşey olurdu. Bu nedenle 125T ile T1 arasında "T1'in motoru güçlü" diyerek böyle bir kıyas yapılamaz. Ağırlıkları da farklı çünkü. (Bu arada aslında ikisi bence farklı sınıf motorlar, elma ile armutu kıyaslıyoruz ama olsun, karar vermene yardımcı olsun diye yazıyoruz işte...)

8- Güzellik konusu görecelidir, diğerlerine göre en güzeli T1 dir demek doğru değildir.

9- Büyüklük önemli değil; klasik olacak ama "mühim olan büyüklüğü değil, işlevidir" diye bir laf var. Unutma ki şehir içi trafikte 125T ile T1 aynı değil.. 125T sinek gibi her deliğe girip çıkıyor, sıkışık trafikte çok rahat ettiriyor. Yani bu tip durumlarda büyüklük bir kriter ise 125t tercih sebebidir. Yani ne beklediğin önemli. Büyük olsun istiyorsan T1... Seri ve kullanışlı, arıza çıkarmayan, az yakan, dikkat çeken, hesaplı bişey istiyorsan 125T...


Kendine en uygun kriterleri göz önünde bulundurarak iki motordan birini seçebilirsin.. Büyük motor istiyorsan T1 al. Ama yukarıdaki kriterleri de değerlendir. Hoşuna hangisi gidiyorsa onu al derim. İkisi de işini görecektir, hangisi içine siniyorsa onu al. Dediğim gibi, senin ihtiyaçlarına uyacak şekilde bir karar verebilirsin. Büyüklük küçüklük, arıza, yakıt, hacim vb kriterlerini değerlendirirken alacağın motordan neler beklediğini gözönünde bulundur derim. Sonuçta ikisi de Asya, ikisi de iyi. Önemli olan senin motordan ne beklediğin. :rendeer:

Al sana birkaç da resim... 125T..







Not: Mail grubunda da birsürü kullanıcının 125T resimleri var. Hepsi birbirinden özgün ve güzel... Al bir resim daha koyayım:



125T ile uğraşmak bir zevktir, modifiye için çok ucuz ve yaratıcı fikirler çıkıyor, Vosvos gibi yani... T1 bu kadar modifiyeye açık bir motor değil... Had hızımı alamadım bir kaç resim daha ekleyeyim;

Bir arkadaşımızın yaptığı ek göstergeler: (saat, far göstergeleri vs..)






BJK'li Tümer'in de var bir AS 125T si.... Bu da Kleberson'un motoru:



Bu da bir arkadaşımızın TAXI modifiyeli 125T'si...




Son söz; dediğim gibi, 125T çok enteresan ve zevkli bir motor, sorunsuz ve dikkat çeker. Ayrıca emin ol ki katır gibi bir motor, yağını bakımlarda değiştir, sorunsuz bir şekilde zevkle bin... :wiinkk: :cat:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
215
SuperDude' Alıntı:
Arkadaşım, T1'i olan sana T1 al der, 125T si olan da 125T al der. Bende de 125T var ama sana objektif birşey söyleyeyim; :bounce:


Sevgili Superdude, yazdıkların hemen heyecanlanmama sebep oldu :) Benim bütçem sınırlı ve Kasım ayında büyük bi ihtimalle askere gidecegim için gidip "0" motora bi dünya para baglamak istemiyorum, bugün gidip bi tane 2.el 125T bakıcam, sence nelerine dikkat etmeliyim?

Çocuk telefonda hiç bi sorunu yok önden küçük bi vurugu vardı onu da yaptırdım dedi, sen ne dersin?

Saygılarımla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst