T1 ile ilgili olarak ilk izlenimlerim,
- Disklerin oradan yağsız kalmış gibi ses geliyor, servise gittim, keser gibi oldu tekrar başladı, balatalardan olabilir.
- Yol bozuksa çok sarsıyor, zamanla daha kaliteli amortisor vb. takılabilir.
- Işık kısa kalıyor, daha iyi bir aydınlatmaya ihtiyaç var.
- Benzin göstergesi kafasına göre bir seviye gösteriyor,
Bunların dışında hiç bir sorun yok, umarım çıkmaz da,
zira çok keyifli bir motor bu.
- Disklerin oradan yağsız kalmış gibi ses geliyor, servise gittim, keser gibi oldu tekrar başladı, balatalardan olabilir.
- Yol bozuksa çok sarsıyor, zamanla daha kaliteli amortisor vb. takılabilir.
- Işık kısa kalıyor, daha iyi bir aydınlatmaya ihtiyaç var.
- Benzin göstergesi kafasına göre bir seviye gösteriyor,
Bunların dışında hiç bir sorun yok, umarım çıkmaz da,
zira çok keyifli bir motor bu.