- Katılım
- 13 Ara 2004
- Mesajlar
- 13,918
T-1 lerin şarj dinamosu toplam 110 W !
Siz ön fara iki tane 55 Wattlık ampül takıyorsunuz :queen:
Stop lambası , sinyaller nasıl yanacak , akü nasıl şarj olacak !
İyimisiniz ! Ben servisteki usta olsam elektrik sistemini
komple garantiden çıkarırdım !
Siz ön fara iki tane 55 Wattlık ampül takıyorsunuz :queen:
Stop lambası , sinyaller nasıl yanacak , akü nasıl şarj olacak !
İyimisiniz ! Ben servisteki usta olsam elektrik sistemini
komple garantiden çıkarırdım !