Asya Motor Asya Motor RX 250 - MotoCross - SuperMoto

Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
43
50cc o müthiş dediğin motor :) Motoru ne amaçla kullanacagına baglı ama bence sm modeli cross una göre daha tatmin edicidir bende cross var yol performansı harika ama üst düzey bir cross deneyimi için yetersiz haliyle. Asla bayılmıyor dagda bayırda ama tutup sizi uçurmuyor. SM modeli yol motoru oldugundan tavsiye ederim bence iş yapar tatmin eder.
 
Katılım
16 Şub 2012
Mesajlar
35
Arkadaslar RX250 almayı dusunuyorum.Eski biniciler acaba hic sorun yasadımı teknik olarak ve eger varsa kronik bir sorunu varmı motorun?Tavsiye ediyormusunuz.su sogutmalı olmasının ne avantajı var?

cevap verenlere simdiden tesekkürler
 
Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
315
arkadaşlar almak isteyen warsa gitsin bir yerde görsün kesinlikle fotoğraflardakınden çok farklı duruyor mükemmel bir alet çok aero dinamik görüntüsü war işçiligi hiç fena durmuyor
yarın bir tane alıyorum hayırlısıysa

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:52 ----------

alın bir supermoto video
 
Katılım
16 Şub 2012
Mesajlar
35
Merhaba nerden alıyorsun motoru sıfır sanırım kaç liraya alacaksın?Bende düşünüyorum ama araştırdınmı 1 seneyi doldurmadan dağılmasın.Sadece km göstergesi 218 tl çünkü:)
 
Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
315
Dostum herşeyin bir riski var bir şeyleri göze almadan hiç birşey olmuyor elbette araştırdım lap diye almıyorum ama sorun çıkaracağını sanmıyor motorda önemli olan motor bloğuyla
şasesidir bunlar bir şey olamdımı korkma ben biraz kullanayım sana görüşlerimi söylerim ama biraz sabret :salut: :flower:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------

sana başka motor söyleyeyim apache XZ250RM Cross ON buda harika bir moto ama fiyatı 8000 8500 olması lazım tam bir canavar bunada bak


http://www.apachi.com.tr/TR/products/motosiklet-modelleri/xz250rm-cross-onroad
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bende incelemk için Adana bayilerine baktım ama hiç birinde yok :cyclopsan şöyle bir alıcı gözüyle bakacaktım belki oğluma alırdım kendisine süpriz yapmış olurdum :wiinkk:
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
209
Bnde uzun zmndir takip ediyorum bu motoru ve bu sayfayi. Mondial xtreme vardi bnde sattim. Gcen gun evkurda bktim rx cross modeline. Mondial max gbi cok yuksek ve hayvani duruyor ehehe.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:28 ----------

Yalniz cikarip 6 lira bu motora vrmk her babanin harci degil. Cidden dusunulmesi ve arastirilmasi grek. O yuzden acele etmiyorum. Bildigim kdariylada bu sene hic yeni cinli model cikmadi. Neyse hyirlisi..
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
43
Geçtiğimiz haftasonu motorun 1000km deki ilk yag değişimini yaptırdım. Ve ertesi gün motoru dağda yan yatırdım elcik korumasının yanı sıra motorun yan yattığı sağ taraftaki radyatör e baskı olmuş sert düşmesine rağmen radyatörün sabitlendiği çıkıntısı biraz yamulmuş onuda düzelttim tekrar onun dışında sticker biraz soyulmuş. Motorun düştügü zemin yumuşak olması nedeniyle ayaklık ve gidon topraga saplandı dolayısıyla 3 - 5 cm topraga saplandıgından radyatöre yük bindi ve bu sonuç ortaya çıktı. Aynı olay asfaltta yada biraz daha sert bir toprakta olsaydı asla böyle bir sorun yaşanmazdı gidonun dönme açısı maksimum kırık olsa bile radyatör yinede düşmelerde darbe almıyor (taşa yada toprak çıkıntısına deng gelmez ise). Onun dışında zincir muhafazası kırıldı bugune kadar başkada bir sorun yaşamadım.

Formda ve facebook sayfasında bir sorunumu paylaşmıştım bir arkadaşta bendede aynı sorun var demişti. Sorun şu bazen motor gaz yemiyor boğuluyor boşta bile tıkanıyor. Bunu neden yaptıgını bulamamıştık başta ama sebebi Depoda unutulan plastik küçük talaşlar motorun imalatı sırasında kalmış sanırım. Bu talaşlar standart benzin filitresinden kolayca gecip daha derinlere inerek motorun benzinle ilişkisini kopartıyor yanı tıkıyor. Motorlar cross olduugundan genelde titreşim sayesinde bu talaşlar yer degiştiriyor ve herzaman tıkalı kalmıyor yani sizde tıkandıgını hiç düşünmüyorsunuz tabi bende :) ama sorun buymuş şuan sorun %100 çözüldü :) Bu sounu yaşayanlar önce depolarını tamamen temizletsinlet sonra karbiratör ü temizletsinler sonrada standart gelen filitreyi başka bir kagıt filitre ile değiştirsinler sıkıntı yok yola devam :)
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Geçtiğimiz haftasonu motorun 1000km deki ilk yag değişimini yaptırdım. Ve ertesi gün motoru dağda yan yatırdım elcik korumasının yanı sıra motorun yan yattığı sağ taraftaki radyatör e baskı olmuş sert düşmesine rağmen radyatörün sabitlendiği çıkıntısı biraz yamulmuş onuda düzelttim tekrar onun dışında sticker biraz soyulmuş. Motorun düştügü zemin yumuşak olması nedeniyle ayaklık ve gidon topraga saplandı dolayısıyla 3 - 5 cm topraga saplandıgından radyatöre yük bindi ve bu sonuç ortaya çıktı. Aynı olay asfaltta yada biraz daha sert bir toprakta olsaydı asla böyle bir sorun yaşanmazdı gidonun dönme açısı maksimum kırık olsa bile radyatör yinede düşmelerde darbe almıyor (taşa yada toprak çıkıntısına deng gelmez ise). Onun dışında zincir muhafazası kırıldı bugune kadar başkada bir sorun yaşamadım.

Formda ve facebook sayfasında bir sorunumu paylaşmıştım bir arkadaşta bendede aynı sorun var demişti. Sorun şu bazen motor gaz yemiyor boğuluyor boşta bile tıkanıyor. Bunu neden yaptıgını bulamamıştık başta ama sebebi Depoda unutulan plastik küçük talaşlar motorun imalatı sırasında kalmış sanırım. Bu talaşlar standart benzin filitresinden kolayca gecip daha derinlere inerek motorun benzinle ilişkisini kopartıyor yanı tıkıyor. Motorlar cross olduugundan genelde titreşim sayesinde bu talaşlar yer degiştiriyor ve herzaman tıkalı kalmıyor yani sizde tıkandıgını hiç düşünmüyorsunuz tabi bende :) ama sorun buymuş şuan sorun %100 çözüldü :) Bu sounu yaşayanlar önce depolarını tamamen temizletsinlet sonra karbiratör ü temizletsinler sonrada standart gelen filitreyi başka bir kagıt filitre ile değiştirsinler sıkıntı yok yola devam :)

O sorunlu bendim dostum=)) bende 3-5 gün önce depo, filtreler ve karbüratru temizledm mükemmel oldu=)) çok şükür memnunum motorumdan boğulma hırlama horlama hiç bişeyciği kalmadı=))

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

inanırmısın bilmem ama depo karbrtr ve filtreleri temizledim.. motor 100 km'de 2,76 lt ,,
1 km'de tam 13 krş yaktı =))) ... rx kullanıcılarııı, alın ele anahtarları söküp temizleyin motorU=))
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
43
Bence normal kullanıcılar fazla kurcalamayın motorun karbiratörü kolay ulaşılabilir bir yerde degil japon gibi saklamışlar motorun yarısını söktük motorcuda ulaşmak için :D Bence aynı problemi yaşayan kesinlikle temizletsin sorunun %100 çözümü buymuş meğer :D
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Dostum bi 400- 600 lük süpermoto desen belki de burda naked'la süpermoto takas etcek adam yoktur ya =)) tadını alan binmez naked'a
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
209
Bu mtora nasil biniyorsunuz kuzum. Mondial maxi yuksek bilirdim. Bgun tkrar evkura gidip mtorun ustune ciktim. Ama iki ayagimin ucu bile degmeyecekti nerdeyse. Hemde boyum 180. Afedersiniz ama b.kunu cikarmislar. Snucta insan evladi binecek buna. Orjinal hali ile rhatca bnmek icin en az 190 boy lazim adama

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:08 ----------

Ama ck sevdim motorun tipini. parasini denklestrmk zor olcak braz. Az para degil. Simdiden su kdr dha kat onu al yada bu kdr dha kat araba al yorumlari almaya bsladim ble.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst