Geçtiğimiz haftasonu motorun 1000km deki ilk yag değişimini yaptırdım. Ve ertesi gün motoru dağda yan yatırdım elcik korumasının yanı sıra motorun yan yattığı sağ taraftaki radyatör e baskı olmuş sert düşmesine rağmen radyatörün sabitlendiği çıkıntısı biraz yamulmuş onuda düzelttim tekrar onun dışında sticker biraz soyulmuş. Motorun düştügü zemin yumuşak olması nedeniyle ayaklık ve gidon topraga saplandı dolayısıyla 3 - 5 cm topraga saplandıgından radyatöre yük bindi ve bu sonuç ortaya çıktı. Aynı olay asfaltta yada biraz daha sert bir toprakta olsaydı asla böyle bir sorun yaşanmazdı gidonun dönme açısı maksimum kırık olsa bile radyatör yinede düşmelerde darbe almıyor (taşa yada toprak çıkıntısına deng gelmez ise). Onun dışında zincir muhafazası kırıldı bugune kadar başkada bir sorun yaşamadım.
Formda ve facebook sayfasında bir sorunumu paylaşmıştım bir arkadaşta bendede aynı sorun var demişti. Sorun şu bazen motor gaz yemiyor boğuluyor boşta bile tıkanıyor. Bunu neden yaptıgını bulamamıştık başta ama sebebi Depoda unutulan plastik küçük talaşlar motorun imalatı sırasında kalmış sanırım. Bu talaşlar standart benzin filitresinden kolayca gecip daha derinlere inerek motorun benzinle ilişkisini kopartıyor yanı tıkıyor. Motorlar cross olduugundan genelde titreşim sayesinde bu talaşlar yer degiştiriyor ve herzaman tıkalı kalmıyor yani sizde tıkandıgını hiç düşünmüyorsunuz tabi bende

ama sorun buymuş şuan sorun %100 çözüldü

Bu sounu yaşayanlar önce depolarını tamamen temizletsinlet sonra karbiratör ü temizletsinler sonrada standart gelen filitreyi başka bir kagıt filitre ile değiştirsinler sıkıntı yok yola devam