Bumoto sm modelini inceleme fırsatı bulmuştum, Hatta gazlı amortisoru gorunce bayaa bi şaşırmıştım. Malzemesi gayet kaliteli geldi gözüme,. Yine de Sm alacak olsaydım ya hyosung Rx 125sm alırdım ya da mondial extreme supermoto 250cc olandan.
Hiç egzozsuz bineceksen subabları yakarsın ama susturucuyu keseceksen, motor egzoz çıkışında 60-70 cm bir boru kalırsa, susturucu olmasa bile pek zararı olmaz, ama motorun torku düşer.Egzostu söksem, motosiklete bi zararı olur mu? bildiğim kadarıyla yakıt artıyor.. onun dışında motora bi zararı var mı biliymsnz?
Bumoto sm modelini inceleme fırsatı bulmuştum, Hatta gazlı amortisoru gorunce bayaa bi şaşırmıştım. Malzemesi gayet kaliteli geldi gözüme,. Yine de Sm alacak olsaydım ya hyosung Rx 125sm alırdım ya da mondial extreme supermoto 250cc olandan.
forumda rx250 hak ettiği değeri pek göremiyor gibi geliyor
Cross modeli hayvani bir boya sahip.Sanki KTM Off-Road cross.Bence bu kadar boy gereksiz.Fuara gittim ve RX modellerine baktım.
Cross modeli baya yüksek. bilenler için Xtreme 250 kadar var.
ama SM modeli daha alçak. hoşuma gittialınabilir
Egzozu bu ilandaki gibi mi yapmak istiyorsun. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-asya-rx-250-cross-su-sogutmali-116806552/detay