Asya Motor Asya Motor RX 250 - MotoCross - SuperMoto

Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
65
Bumoto sm modelini inceleme fırsatı bulmuştum, Hatta gazlı amortisoru gorunce bayaa bi şaşırmıştım. Malzemesi gayet kaliteli geldi gözüme,. Yine de Sm alacak olsaydım ya hyosung Rx 125sm alırdım ya da mondial extreme supermoto 250cc olandan.
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Bumoto sm modelini inceleme fırsatı bulmuştum, Hatta gazlı amortisoru gorunce bayaa bi şaşırmıştım. Malzemesi gayet kaliteli geldi gözüme,. Yine de Sm alacak olsaydım ya hyosung Rx 125sm alırdım ya da mondial extreme supermoto 250cc olandan.

Güzelmiş bumoto.. rx lerde de arka amörtisör gazlı olması lazım.. yada havalı, her neyse işte içine hava baıyosun =)))).. bizzat inceledin mi bumotoyu?
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Egzostu söksem, motosiklete bi zararı olur mu? bildiğim kadarıyla yakıt artıyor.. onun dışında motora bi zararı var mı biliymsnz?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Egzostu söksem, motosiklete bi zararı olur mu? bildiğim kadarıyla yakıt artıyor.. onun dışında motora bi zararı var mı biliymsnz?
Hiç egzozsuz bineceksen subabları yakarsın ama susturucuyu keseceksen, motor egzoz çıkışında 60-70 cm bir boru kalırsa, susturucu olmasa bile pek zararı olmaz, ama motorun torku düşer.
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
bu egzostun motordan çıkıp geldiği borunun, o egzostun ana büyük akrapovic falan yazan yerle birleşim yerinden kesecem. daha doğrusu vidalarından sökcem..?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

Bumoto sm modelini inceleme fırsatı bulmuştum, Hatta gazlı amortisoru gorunce bayaa bi şaşırmıştım. Malzemesi gayet kaliteli geldi gözüme,. Yine de Sm alacak olsaydım ya hyosung Rx 125sm alırdım ya da mondial extreme supermoto 250cc olandan.

Bugün fuarda iki modeli de inceledim.. malzeme kalitesi vs.. sinden bahsetmiycem... iki motorda naked'dan farkısız, göründüğü gibi canlı ve yüksek değil.. ikisindede iki ayağım tam yere bastı.. ve sanki gidon kısmında bi çıplaklık boşluk hissi var.. bizim motorda radyatörün bu modellerden biraz daha dışarda olması motora bindiğinde daha hayvani, güvenilir bi his veriyor bana.. =))) ve ayrıca o kadar para edeceğini sanmıyorum... yalnız kum cross'u diye kalın lastikli bi 125liğine baktım hyosung'un ve çok hoşuma gitti.. kocaman lastikler, eski klasik motor görüntüsü, konforu çok tatlı bi model olmuş... alıp topraklara atcan kndini

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------

forumda rx250 hak ettiği değeri pek göremiyor gibi geliyor

Forumu bilmem ama bu motorun kullancısı aslında baya çok... çoğu istanbul dışında ve forumdan vs'den bi haber veya uğraşmak istemiyor...
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
65
bayisinde görüp inceledim, kullanmışlığım yok. doğal olarak malzeme kalitesine, duruşuna bakabildim. Gayet sade, gereksiz aksesuardan arınmış bir yapısı var yani çok girinti çıkıntısı yok. Ustunde hava soğutmalı bir motor var. Merak edenler için göstergesi dijtaldi ben biraz apachi'nin göstergesine benzettim. Rx lerde gazlı amortisör yok malesef. Arazi için baktığımdan , Sm model olduğu için benim pek işime gelmedi.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fuara gittim ve RX modellerine baktım.

Cross modeli baya yüksek. bilenler için Xtreme 250 kadar var.
ama SM modeli daha alçak. hoşuma gitti :) alınabilir
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
Fuara gittim ve RX modellerine baktım.

Cross modeli baya yüksek. bilenler için Xtreme 250 kadar var.
ama SM modeli daha alçak. hoşuma gitti :) alınabilir
Cross modeli hayvani bir boya sahip.Sanki KTM Off-Road cross.Bence bu kadar boy gereksiz.
185 civarıyım bana baya büyük geldi,hatta bindiğimde "Bu motor basketçiler için özel mi yapilmış"dedim.O derece.
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
43
Cross'u çok tatmin edici bir görünüm sunuyor bence alma niyeti olanlar kesinlikle fotoğraflarla yetinmesin mümkün olan bir yerde muhakkak görsünler motoru, bir çok büyük markadan daha şekil bir tipi var agrasif yapıyı çok iyi sağlamışlar. 187 boyum ve parmak uçlarında biniyorum motora aslında dahada yükseltmek var niyetimde sanırım arka amortisörle oynayarak bunu serviste yaptırabilirim diye düşünüyorum.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Arkadaşlar bu motorun göstergeleri dijitalmi, analogmu ? İlanlardaki motorların bazılarında analog görünüyor, katalog resimlerinde ise dijital. (Kusura bakmayın geçmiş sayfaları detaylı inceleyecek kadar vaktim yok işyerindeyimde) Almayı düşünüyorum, genel olarak performans/sıkıntı durumları nedir acaba? Son soru ; Süpermoto'su ile Cross un arka dişlisi arasında fark varmı, her ne kadar cross amaçlı alsamda sanırım asfaltta daha çok kullanıcam dolayısı ile küçük dişli daha çok işime yarar gibi
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
43
Analog olanıda var dijital olanıda ikiside 2012 model ancak öyle bir ayrımcılık oluşmuş :) En iyisi sen alacağın rx deki göstergelere bak. Ben çok beğendim motoru bende cross modeli var 130km/h hız yaptım ama bu benzinin kalitesinede bağlı sanırım geçtigimiz günlerde bi depo doldurdum lanet olmasın 110 u zor görüyor motor bazen boguluyor gibi oluyordu. Arka dişli hem cross ta hem sm de standart 38 dişli sanırım.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
dijital gösterge çok güzel, analog da tam tersi o kadar itici. bende alacak olsam kesinlikle dijital gösterge ararım.
bu arada sm ile cross versiyonda arka dişli farklı olur genelde (sm de daha küçük dişli olur) ama bunda nasıl bilmiyorum
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Bayide inceleme fırsatım oldu, selesi çok yüksekte bu meretin. Boyum 1.81 ve ayak uyucunu değdirebilmem icin bi tarafa doğru yatmam gerekti :S İkisini birden değdiremedim:) Oynak parçaların kalitesizliğide gözümden kaçmadı. Manet, pedallar vs.. Ama yinede alınır vede alıcam :)
 
Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
315


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------

motorun ismi orion apollo asya pazarlıyor sadece bende alıcam bir tane
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
43

Genel basit bir video en azından TÜRKİYE deki versiyonu :) youtube dakilerin bazıları 2010 model bazıları başka bir model felan filan videodaki motor benim kendi motorum değişken olan tek kısım dijital - analog gösterge paneli. Birde aksesuarlar.
 
Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
315
SOFİ kardeş motorundan biraz bahsedermisin memnunmusun tavsiye edermisin ayrıca vergisi sigortası plakası kaça çıkar ben super moto olanını almayı düşünüyorum

Apollo_50RX_50cc_SuperMoto_2.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------

popup_image.php


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------

popup_image.php


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------

popup_image.php


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------


bu motorda orion ama türkiyede yok herhalde müthiş birşey
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst