Asya Motor Asya Motor RX 250 - MotoCross - SuperMoto

Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
ne bilim resimde kürdan gibi durdu motor bakmak lazım nasıl birşey xtreme le yanyana durdurmak lazım

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------

bu arada arka dişlisi küçük hıza yönelik yapmışlar

Tunç alınma ama ilk defa kendimi zorlamadan yazdıklarını anlayabildim :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu motor varya tüm crossları tokatlıycak ahada yazın bi köşeye :) Tipi safkan cross, Kuba Str gibi kırma filan değil...Orion 250 yamahalarla Hondalarla kapışıyor youtubede...Performansı nefis...Atlaması zıplaması nefis...RX 250 Ve Tuttu Vede Cırdı :queen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bu motorun ölü yada dirisi somut olarak piyasada olana kadar ben yeni aldığım motorumu bile eskitirim en az bi 10 bin km yaparım ahada yazın bi köşeye :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------

Tunç alınma ama ilk defa kendimi zorlamadan yazdıklarını anlayabildim :queen:
Tunç bey BBM ekolünden gelme sanırım, bbm'ci takılan arkadaşlarımın yazış şekline benziyo :cherry: bunu diyen şahsımın da bir blackberry telefonu ve BBM'i var tabi :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ama 5.000 TL'den Bir Kuruş Yukarıya Vermeyeceğim...Çünkü Benim Gözümde Ederi Budur...Verirlerse Alırız...Ha Vermediler,Hiç Sorun Değil...Bizde Kuba Str veya Honda Spacy 110 Alır Yolumuza Bakarız :) Demokraside Çare tükenirki Bende Tükenmez Anadınmı :) Van Minut 5.000 Lira Diyecem :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------

Ee Hadi Daaa Alın Bi Tanede Görağ Şu Hacatı :cherry:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  - Forum ortamına kişisel problemler, anlaşmazlıklar taşınamaz.
- MT forumlarında açılmış konular dahilinde ikili sohbetler ve mesajlaşmalar yapilamaz. Konu dışı tartışmalarınızı ilgili kişiye özel mesaj olarak göndermelisiniz.
- Sansürlenerek te olsa küfür, argo terim, maksadı aşan benzetme, sataşma, tartışma çıkarıcı söz, aşağılama vb. içerikler mesajlarınızda bulunamaz.
- Tehdit etmek, küfretmek, örf ve adetlere karşı, müstehcen, kaba, nefret dolu mesajlar ile din, dil, ırk ayrımına yönelik mesajlar yazmak, davranışlarda bulunmak yasaktır.
- MT forumlarının en belirgin özelliği kullanıcıların mesajlaşmalarında yakalanan belirgin düzeydir. Bu güzel çizgiyi korumak mutlaka kullanıcının görevidir.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
594
puahah gaccal ve polat aranıza karbon kağıdı koyarım bak :) xtirim xtirim yaparım :)
 
Katılım
2 Haz 2012
Mesajlar
32
ben bugun motoru ön sipariş ile aldım evkurdan Ankara evkurda 1 adet vardı teşhir amaçlı, ama süper moto modeli değil cross modeli 3 güne teslim bakalım hayırlısı ile...Bu arada racing tayfasıydım lakin şehir içi kullanımlarda çok sıkıntı Ankara trafiği hem şehir içi trafiği hemde hafta sonu macera amaçlı bu asya rx250 ye yöneldim umarım pişman olmam,mağazada motoru bir çalıştırmadığım kaldı gayet yüksek ve iri bir cross elime geçer geçmez fotoları koyarım,herkeze hayırlı akşamlar....
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ben bugun motoru ön sipariş ile aldım evkurdan Ankara evkurda 1 adet vardı teşhir amaçlı, ama süper moto modeli değil cross modeli 3 güne teslim bakalım hayırlısı ile...Bu arada racing tayfasıydım lakin şehir içi kullanımlarda çok sıkıntı Ankara trafiği hem şehir içi trafiği hemde hafta sonu macera amaçlı bu asya rx250 ye yöneldim umarım pişman olmam,mağazada motoru bir çalıştırmadığım kaldı gayet yüksek ve iri bir cross elime geçer geçmez fotoları koyarım,herkeze hayırlı akşamlar....

Hayırlı olsun öncelikle. Eğer 3 gün içinde motoru alabilirseniz inanılması zor bir rekoru kırmış olacaksınız :)

Aldığınızda paylaşımlarınızı bekliyoruz.:cat:
 
Katılım
2 Haz 2012
Mesajlar
32
Hayırlı olsun öncelikle. Eğer 3 gün içinde motoru alabilirseniz inanılması zor bir rekoru kırmış olacaksınız :)

Aldığınızda paylaşımlarınızı bekliyoruz.:cat:

şimdi böyle dedin ya harbiden acaba mı?dedim kendi kendime...:) Umarım alırım ve en kısa zamanda paylaşırım....
 
Katılım
2 Haz 2012
Mesajlar
32
Yazılanları okuyunca umarım tufaya gelmem diyorum kendime bakalım hayırlısı.....
Karşılaştırma işini memnuniyet ile yaparım hem bilgi hemde benim cross tecrübesizliğimin giderilmesi bakımından yararlı olacaktır..

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------

birde sormadan edemiycem bu gelecek olan su soğutmalı ile uzun yol yapılır mı asvalt lastikleri ile mesela 500 km gibi..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hayırlı olsun hakan, bugün gördüm bir RX250, ulusta. Demek ki gerçekten gelmiş aletler. Bizzat üstüne bindim çünkü... :)

Yanlız takip eden arkadaşlar için söylüyorum, eski modelleri getirmişler. Gösterge paneli analogdu. Hatta analog demek biraz abartı olur, tarih öncesi bir göstergesi vardı. Birazdan koyarız resimini. Sadece 1 resim çektik ama.

Motor dikkat çekici. Üstüne binince 1,82 boyumla parmak uçlarımla durabildim. Plastikler gayet kalındı, hani bir çinliye göre. Egzoz "epic fail" olmuş tabiri caizse :) (çıkışı).

Şase baya kalın duruyordu, dayanıklıdır herhalde. Ön Amortisörde baya kalındı. Başka aklıma bişey gelmiyor.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Hayırlı olsun hakan, bugün gördüm bir RX250, ulusta. Demek ki gerçekten gelmiş aletler. Bizzat üstüne bindim çünkü... :)

Yanlız takip eden arkadaşlar için söylüyorum, eski modelleri getirmişler. Gösterge paneli analogdu. Hatta analog demek biraz abartı olur, tarih öncesi bir göstergesi vardı. Birazdan koyarız resimini. Sadece 1 resim çektik ama.

Motor dikkat çekici. Üstüne binince 1,82 boyumla parmak uçlarımla durabildim. Plastikler gayet kalındı, hani bir çinliye göre. Egzoz "epic fail" olmuş tabiri caizse :) (çıkışı).

Şase baya kalın duruyordu, dayanıklıdır herhalde. Ön Amortisörde baya kalındı. Başka aklıma bişey gelmiyor.

resim istenmiş uykudan kalktım koştum geldim buyrun...

img20120716191208.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst