Asya Motor Asya Motor RX 250 - MotoCross - SuperMoto

Katılım
21 May 2012
Mesajlar
594
her halde feto grup yazmıyacaktı dimi asyanın yönetimi değişti satın aldılar işte :) sosyalmosyal ismlerle kandırıyorlar birzamanlar milli gençlik olarak kandırıyorlardı şimdi kitaplardan milli lafını siliyorlar düşünün okara da yahu :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Temmuz'un ilk haftası da geldi geçiyor, motorlar hala yok heralde. Olsa sesiniz çıkardı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu tarz croos motorlar yakıtta ne yakar ?? Bide bu asya rx 250 modelin bir dişsiz düz lastikli asfalt modeli var bide dişli lastikli dağ bayır modeli var...Bu iki modelinde trafikte kullanımı yasalmı ?? Bide dişli lastikli olanmı sizce alınmalı yoksa düz lastikli asfalt için olanmı alınmalıdır ?? Bununda fiyatı Honda pcx gibi yükselmese iyi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------

Bide arkadaşlar 5-6 milyar fiyatlı olan sıfır olmak kaydı ile iki kişilik cross motorlar varmı ?? Son olarak RX 250 cross motor sürücü yorulmadı mola vermedi sürekli uzun yol götürebilecek kapasidete bir motormudur ??
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Bu tarz croos motorlar yakıtta ne yakar ?? Bide bu asya rx 250 modelin bir dişsiz düz lastikli asfalt modeli var bide dişli lastikli dağ bayır modeli var...Bu iki modelinde trafikte kullanımı yasalmı ?? Bide dişli lastikli olanmı sizce alınmalı yoksa düz lastikli asfalt için olanmı alınmalıdır ?? Bununda fiyatı Honda pcx gibi yükselmese iyi :)
Bide arkadaşlar 5-6 milyar fiyatlı olan sıfır olmak kaydı ile iki kişilik cross motorlar varmı ?? Son olarak RX 250 cross motor sürücü yorulmadı mola vermedi sürekli uzun yol götürebilecek kapasidete bir motormudur ??

Bu tarz croos motorlar yakıtta ne yakar ?? şehir içi 100kmde 3-3,5Lt şehir dışı 2,5 3 lt
Bu iki modelinde trafikte kullanımı yasalmı ?? evet plakalıdır trafiğe çıkarsın
dişli lastikli olanmı sizce alınmalı yoksa düz lastikli asfalt için olanmı alınmalıdır ?? ihtiyacına göre asfalt ağırlı kullanıyorsan SUPERMOTO olanı tercih edersin, arazi ağırlıklı kullanacaksan ENDURO modeli
5-6 milyar fiyatlı olan sıfır olmak kaydı ile iki kişilik cross motorlar varmı ?? kuba STR250 4,800TL Mondial Extreme MAx 150 daha ucuz Cross motosikletler 2 kişi için uygun değildir Artçı çok rahatsız olur
RX 250 cross motor sürücü yorulmadı mola vermedi sürekli uzun yol götürebilecek kapasidete bir motormudur ?? motoru gören yok , kullananda yok. Su soğutmalı motosiklet olduğu için istediğin kadar gidersin.

6.000TL alanabilecek su soğutmalı enduro/supermoto bu motosiklet var fakat mayısta gelecekti temmuz oldu yok bence başka markaya yönel.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu tarz croos motorlar yakıtta ne yakar ?? şehir içi 100kmde 3-3,5Lt şehir dışı 2,5 3 lt
Bu iki modelinde trafikte kullanımı yasalmı ?? evet plakalıdır trafiğe çıkarsın
dişli lastikli olanmı sizce alınmalı yoksa düz lastikli asfalt için olanmı alınmalıdır ?? ihtiyacına göre asfalt ağırlı kullanıyorsan SUPERMOTO olanı tercih edersin, arazi ağırlıklı kullanacaksan ENDURO modeli
5-6 milyar fiyatlı olan sıfır olmak kaydı ile iki kişilik cross motorlar varmı ?? kuba STR250 4,800TL Mondial Extreme MAx 150 daha ucuz Cross motosikletler 2 kişi için uygun değildir Artçı çok rahatsız olur
RX 250 cross motor sürücü yorulmadı mola vermedi sürekli uzun yol götürebilecek kapasidete bir motormudur ?? motoru gören yok , kullananda yok. Su soğutmalı motosiklet olduğu için istediğin kadar gidersin.

6.000TL alanabilecek su soğutmalı enduro/supermoto bu motosiklet var fakat mayısta gelecekti temmuz oldu yok bence başka markaya yönel.

Ayrıntılı bilgi için çok Teşekkür ederim dostum...Şuan ön araştırma ve beğeni aşamasındayım...Rx 250 Asfalt olan modeli çok hoş...Yani şuan için acelem yok...Ama kesin alıcam inşallah...Elinde sonunda gelicek nasıl olsa...Ama o ekranı dijital olan daha bi hoş duruyo...İnşallah o parti gelince fiyatlar oynamaz...Zaten fiyat oynarsa bizim hayeller gene suya düşer :)
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
motorlar gelmiş dostlar, sahibinden'e ilan düşmüş. motorun kasadan çıkartıp montajlama fotoları da var. hayırlı uğurlu olsun..
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
sahibindendeki motorun çıkartmaları laciverd asyanın sitesinde gri. sitede siyah dışında renk seçeneyide yok
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Satışa sunuldu yakında nasıl olduğu çıkar meydana :) Ama 6.000 TL bir motor için çok büyük para...Evet sabırsız arkadaşlar hadi siftahı açın bakalım nasıl Hacatlar :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------

Siz ENDURO olan modelimi almayı planlıyorsunuz yoksa SÜPERMOTO olanımı ??? Sizce hangi modeli almalı ,Hangisi daha avantajlıdır ?? Yeri geliyor köylerde yaylalara çıkıyoruz...Yeri geliyor asfaltta kullanıyoruz...Yani kullanım asfalt ve patika karma...Bu durumda hangi model uygun olur...Ve sizce 6.000 TL bu motora verilmelimidir ?? Yoksa değmezmi ?? Bu tarz bir motorun temiz titiz kullanımda maximum ömrü kaç yıldır ??
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Siz ENDURO olan modelimi almayı planlıyorsunuz yoksa SÜPERMOTO olanımı ??? Sizce hangi modeli almalı ,Hangisi daha avantajlıdır ?? Yeri geliyor köylerde yaylalara çıkıyoruz...Yeri geliyor asfaltta kullanıyoruz...Yani kullanım asfalt ve patika karma...Bu durumda hangi model uygun olur...Ve sizce 6.000 TL bu motora verilmelimidir ?? Yoksa değmezmi ?? Bu tarz bir motorun temiz titiz kullanımda maximum ömrü kaç yıldır ??

süper moto al , istersen bi takımda enduro jant takımı alırsın çıkma (ucuzdur supermoto jantları pahalı) , yada yarı asfalt yarı arazi lastiklerden takarsın tercih senin , bende 6 yaşında asya 200gy var önemli bir arızası masrafı yok 23500 kmde
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süper moto al , istersen bi takımda enduro jant takımı alırsın çıkma (ucuzdur supermoto jantları pahalı) , yada yarı asfalt yarı arazi lastiklerden takarsın tercih senin , bende 6 yaşında asya 200gy var önemli bir arızası masrafı yok 23500 kmde

Maşallah hocam iyi kilometre yapmışsın...Sendeki Asya 200Gy bu modeldemi Malezya malı ??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zongshen ikiside 200gy de rx250 de zonghen motor blogunu kullanıyor

Hmm...Zaten gerek videolarda gerek tip açısından hiçte fena bi motor gibi gözükmüyor...Daha yeni hele bi otursun bakarız çaresine...Saygılarımla..
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
594
ne bilim resimde kürdan gibi durdu motor bakmak lazım nasıl birşey xtreme le yanyana durdurmak lazım

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------

bu arada arka dişlisi küçük hıza yönelik yapmışlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst