Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Şub 2010
Mesajlar
21
4800 km de yeni aldım arkadaşlar,

Tecrübeli arkadaşlara sorular?


1-Motoru çalıştırmak için marş düğmesine bastım 4. seferde aldı bu neden kaynaklanır?

2-Çok fazla titreme oluyor bu sizde de oluyor mu?

3-Arada egsozda arada patlama sesi oluyor bunu neden yapar?

4-Km'de 80-90 kr yaktığı doğru mu test eden arkadaşlar var mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
:)
4800 km de yeni aldım arkadaşlar,

Tecrübeli arkadaşlara sorular?


1-Motoru çalıştırmak için marş düğmesine bastım 4. seferde aldı bu neden kaynaklanır?

2-Çok fazla titreme oluyor bu sizde de oluyor mu?

3-Arada egsozda arada patlama sesi oluyor bunu neden yapar?

4-Km'de 80-90 kr yaktığı doğru mu test eden arkadaşlar var mı?

1-aküden kaynaklanıyor.
2-Titreme bütün hepsinde var.
3-ekzoz'u delmiş olabilir önceki sahibi benimkide öyle gaz kestiğimde patlatiyo.
4-ölçmedim ama tahminden 100-110 lira yakıyor benim motor.

Bu soruda benden benim motorda satılık acaba motoru ne kadara aldın:p
Bu arada Hayırlı Olsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:55 ----------

Hayırlı olsun bolubeyli bende bugün akşam teslim aldım inş kazasız belasız kullanırız bu arada 5-6 km lik bir ısınma turları attım hemen izlenimlerimi paylaşmak istiyoruz sizlerle öncelikle motor beklediğimden çooook çoooook daha muhteşem çıktı ağarlığı oturaklığı muhteşem motoru süper ve konforu harika verdiğim paraya değecek bir motor aldığım için çok sevinçliyim :) 60km yi geçmedim ilk 1000 dede geçmeyi düşünmüyorum 15-20 arası deposu doluyor sanırım attığınız benzinin oktanına göre değişiyor yanlız aldığım servise güvenmiyor karşıda asya yakasında tanıdık bir servis var oraya gidecem biraz uzak ama idare edicez motor boşta giderken hafif bir cıslama sesi geliyor ve göstergede sağ altta kırmızı bir ışık yanıp sönüyor ara sıra o ne anlama geliyor bilmiyorum arka frende biraz zayıf gibi geldi bunları serviste dile getirecem ve hava filtresinide arkaya takdığımız zaman çok daha süper olacak ama motor gerçekten mükemmel 2tane daha arkadaşım aynısından alacak :)


Depo 20 Tl'ye full oluyo:)
Cıslama sesini anlamadım.
O yanan kırmızı ışık telefon ikaz ışığı önemli bişey deil.
Arka fren yetersiz ama bu motorun ön freni çok başarılı ve bana göre kaliteli..Arka freni pek kullanmıyorum desem yeridir:)
Hava filtresini arkaya aldırma iyi fikir.En büyük problemi hava filtresi çünkü.
Hayırlı olsun:)
 
Katılım
15 Şub 2010
Mesajlar
21
:)

1-aküden kaynaklanıyor.
2-Titreme bütün hepsinde var.
3-ekzoz'u delmiş olabilir önceki sahibi benimkide öyle gaz kestiğimde patlatiyo.
4-ölçmedim ama tahminden 100-110 lira yakıyor benim motor.

Bu soruda benden benim motorda satılık acaba motoru ne kadara aldın:p
Bu arada Hayırlı Olsun

Cevabın için sağol Emrah Motora para vermedim bende mondial vardı 100kh onu peşin 850 ye sattım motorsuz kalınca arkadaşımda bu motor vardı al bin dedi daha işin para kısmına gelmedik.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
:)

1-aküden kaynaklanıyor.
2-Titreme bütün hepsinde var.
3-ekzoz'u delmiş olabilir önceki sahibi benimkide öyle gaz kestiğimde patlatiyo.
4-ölçmedim ama tahminden 100-110 lira yakıyor benim motor.

Bu soruda benden benim motorda satılık acaba motoru ne kadara aldın:p
Bu arada Hayırlı Olsun

Cevabın için sağol Emrah Motora para vermedim bende mondial vardı 100kh onu peşin 850 ye sattım motorsuz kalınca arkadaşımda bu motor vardı al bin dedi daha işin para kısmına gelmedik.


Hmm anladım..Benim motoruda istiyen var bi kaç gün içinde satıp arkadaşın motoru alıcam bende:)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
titreşim bizim motorlarda biraz fazla....benim motor bi depo benzinle 15o kadar gittim ve benzin deposu tamamen bitti...egzoz da perçinler dışında bi sorun yok ...
 
Katılım
15 Şub 2010
Mesajlar
21
maalesef yok...yanında ufak bi plastikte benzin taşırsan iyi olur...yolda kalsan da yakın bi benzinliğe gidecek kadar yanında olması iyi olur..

Aklıma gelen başıma geldi. :pr: Dün bu mesajı buraya yazdım bugün benzin bitti. İstop etti biraz elimde taşıdım sonra çalıştırdım az gitti yine istop etti sonra yine biraz taşıdım çalıştırdım az gitti yine istop etti :) hiç gitmeden yine çalıştırdım çalıştı ve benzinliğe kadar gitti. En kısa zamanda o ufak şişeden alacağım :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
Aklıma gelen başıma geldi. :pr: Dün bu mesajı buraya yazdım bugün benzin bitti. İstop etti biraz elimde taşıdım sonra çalıştırdım az gitti yine istop etti sonra yine biraz taşıdım çalıştırdım az gitti yine istop etti :) hiç gitmeden yine çalıştırdım çalıştı ve benzinliğe kadar gitti. En kısa zamanda o ufak şişeden alacağım :)

bende p.tesi günü eve yakın bir yerde benzin bitmesi sonucu yolda kaldım..depoda bir çay bardağı kadar benzin var yada yoktu boğula boğula eve kadar götürdüm..dün de pet şişeye benzin alacaktım, yasak vaermiyoruz dediler.Molotof yapıyorlar diye pet şişeye vermediler, başka bi motorcu arkadaş sağolsun onun adına aldık...bende 2 litrelik pet şişeyi doldurup çantada gezdiriyorum...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
motorun kaç km de

2500 km'de satmaktan gene vazgeçtim:)
Vitesli istiyorum ama bu motoruda çok seviyorum:p
Durumu biraz düzeltip bu gidişle 2. motoru alcam:mrgreen:

titreşim bizim motorlarda biraz fazla....benim motor bi depo benzinle 15o kadar gittim ve benzin deposu tamamen bitti...egzoz da perçinler dışında bi sorun yok ...

Ben yeni perçin taktım şuan motordan ufacık bile ses gelmiyo:)Ekzoz'a bi kaç delik açmıştım onun patırdaması dışında:mrgreen:

bende p.tesi günü eve yakın bir yerde benzin bitmesi sonucu yolda kaldım..depoda bir çay bardağı kadar benzin var yada yoktu boğula boğula eve kadar götürdüm..dün de pet şişeye benzin alacaktım, yasak vaermiyoruz dediler.Molotof yapıyorlar diye pet şişeye vermediler, başka bi motorcu arkadaş sağolsun onun adına aldık...bende 2 litrelik pet şişeyi doldurup çantada gezdiriyorum...

O benzin sorununda az çekmedim vallahi.Rahat 5-6 kere yolda kalmışımdır.Hele bi keresinde bilmediğim bi yere gittim dönüşte dağın başında kaldım gece zifiri karanlık..Arkadaşı aradım gelene kadar Yusuf Yusuf:)
 
Katılım
15 Şub 2010
Mesajlar
21
Emrah arkadaşım 2.500 km desin ama dolu dolu yaşamışsın :)

Ben bundan önce vitesli kullanıyordum sol ayağımda vites sağ ayağımda firen vardı. Bu motoru aldıktan sora rahat ettim hiç yormuyor vites derdin yok. Bayırlarda da sorun yok.

Bu arada bir pet şişe aldım :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
Emrah arkadaşım 2.500 km desin ama dolu dolu yaşamışsın :)

Ben bundan önce vitesli kullanıyordum sol ayağımda vites sağ ayağımda firen vardı. Bu motoru aldıktan sora rahat ettim hiç yormuyor vites derdin yok. Bayırlarda da sorun yok.

Bu arada bir pet şişe aldım :)

Bende vitesliye geçiş yapmak istiyorum hayırlsıyla bakalım ama 1 yıl daha kullanıcam heralde...pet şişen hayırlı olsun inşallah...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Emrah arkadaşım 2.500 km desin ama dolu dolu yaşamışsın :)

Ben bundan önce vitesli kullanıyordum sol ayağımda vites sağ ayağımda firen vardı. Bu motoru aldıktan sora rahat ettim hiç yormuyor vites derdin yok. Bayırlarda da sorun yok.

Bu arada bir pet şişe aldım :)

Hayatım scooter üstünde geçti:salut:
Mondial kullandım 10.bin km
activa kullandım(Domino'sta)20 bin km
Sonra bi chooper aldım kanuni 250 lik daha 1000 kmde kol çıkardı:)(20 binde aldım 0 değil:)
Sonra iş sebebiyle bu motoru aldım..
Değiştirmek istememdeki sebepte artık debriyajı sıkıp vites değiştirmek istiyorum:p
Işıklara geldiğimde vites düşürerek durmak istiyorum:)
 
Katılım
15 Şub 2010
Mesajlar
21
Hayatım scooter üstünde geçti:salut:
Mondial kullandım 10.bin km
activa kullandım(Domino'sta)20 bin km
Sonra bi chooper aldım kanuni 250 lik daha 1000 kmde kol çıkardı:)(20 binde aldım 0 değil:)
Sonra iş sebebiyle bu motoru aldım..
Değiştirmek istememdeki sebepte artık debriyajı sıkıp vites değiştirmek istiyorum:p
Işıklara geldiğimde vites düşürerek durmak istiyorum:)

:) Senin kadar km yapmadım ama seni anlıyorum kardeş, Allah c.c. gönlüne göre versin.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
:) Senin kadar km yapmadım ama seni anlıyorum kardeş, Allah c.c. gönlüne göre versin.

Amin Cümlemizin.


Arkadaşlar motorun ön tarafından özellikle engebeli..Bozuk yolda yani vik vik diye çıkan bi ses var.
Baya bi süredir araştiriyorum.Bugün kafama esti ön freni söktüm.:)
Sökmez olaydım elimde kaldı:cherry:
balatalar yerinden çıktı ve ilk defa söktğümden napıyım nasıl yapıyım.Zorla morla anladım nasıl takıldığını ve taktım.
Sonrasında freni bi kaç kez pompaladim normale qeldi gibi oldu fakat eskisi gibi tutmuyo yani baya asılmam gerekiyo frene:salut:

Aranızda anlıyan varmı bu olaydan:silent:
Freni daha sıkı nasıl yapabilirim varmıdır bi ayarı:silent:

Birde bu vik vik ses nerden geliyo olabilir onuda bilen cevaplarsa veya olabilir diyicek biyer varsa söylerseniz teşekkür ederim.

Şimdiden yardım eden etmeyen.Herkeşe Teşekkür Ederim:rendeer:


Saygılar:cherry:
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
27
Selam..Arkadaşlar bende de AS 150T 19A var 850KM 2009 model sıfır almıştım..şimdi bir arkadaşımın MONERO CMX 250 A'sı var o da sıfır 2006 modeli ve 3000km yapmış takas yapmak istiyorum chopper almak ve fazla far vermemek amacıyla..ne dersiniz?
Fikirleriniz benim için önemli..şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
11
Arkadaşlar cevaplarınız için teşekkür ederim evet ışığı öğrenmiştim servisten ama kafasına göre yanıyor tel ışığı :) bu arada hayırlı olsun ilk kazamıda yaptım :) motora daha binmemiştim gaz verdim veri bıraktığımda komple sağ taraf geriye kaçtı ve gazı kesmedi yan ayaklık üzerinde idi motor malesef sol far kırıldı ve vmaşa çizildi sağlık olsun kırılan sağ gaz panelini garantiden değiştirdiler diğer kısımları cebimden yaptıracam ama acelesi yok şimdilik okadar kötü değil durumu kırık çok ufak çizikte öyle belki nazarlık saklarım :) depo 15-16 tl ye doluyor benim 97 oktan koyuyorum arka fren dışında sorunum yok hele hele giderken denedinizmi bilmem ama ön tarafta otururken ayaklarınızı geriye doğru arkadaki ayaklığa koyup motorun üzerine yattığınızda tam bir race tutkusu veriyor gene bu şekilde motoru ayaktada çok rahat kullanabiliyorsunuz bu aralar ayakta gitmeye başladım muhteşem oluyor herkesin gözü sizde hele altınızdaki bu motor ise :) 300 km de doldu bakıma girecem şimdi yanlız servisçi kafamı karıştırdı rodaj dönemi 300km dir 300de yağ değişecez ondan sonra basabilirsin istediğin kadar dedi rodaj dönemi 1000 km mi yoksa 300 mü? bu arada plakam 34 UF 7419
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkadaşlar cevaplarınız için teşekkür ederim evet ışığı öğrenmiştim servisten ama kafasına göre yanıyor tel ışığı :) bu arada hayırlı olsun ilk kazamıda yaptım :) motora daha binmemiştim gaz verdim veri bıraktığımda komple sağ taraf geriye kaçtı ve gazı kesmedi yan ayaklık üzerinde idi motor malesef sol far kırıldı ve vmaşa çizildi sağlık olsun kırılan sağ gaz panelini garantiden değiştirdiler diğer kısımları cebimden yaptıracam ama acelesi yok şimdilik okadar kötü değil durumu kırık çok ufak çizikte öyle belki nazarlık saklarım :) depo 15-16 tl ye doluyor benim 97 oktan koyuyorum arka fren dışında sorunum yok hele hele giderken denedinizmi bilmem ama ön tarafta otururken ayaklarınızı geriye doğru arkadaki ayaklığa koyup motorun üzerine yattığınızda tam bir race tutkusu veriyor gene bu şekilde motoru ayaktada çok rahat kullanabiliyorsunuz bu aralar ayakta gitmeye başladım muhteşem oluyor herkesin gözü sizde hele altınızdaki bu motor ise :) 300 km de doldu bakıma girecem şimdi yanlız servisçi kafamı karıştırdı rodaj dönemi 300km dir 300de yağ değişecez ondan sonra basabilirsin istediğin kadar dedi rodaj dönemi 1000 km mi yoksa 300 mü? bu arada plakam 34 UF 7419

300'de yağ değişir.
Rodaj zaten parçaların birbirine alışmasına denir..Îlk 300 dede bu bi nebze olsun olur zaten.
1000'e kadar motoru yine fazla zorlamadan ara ara ne bastığını görebilirsin uygun yollarda ben öyle yaptım..


Bu arada arkadaşlar bozduğum ön freni götürdüm servise:)
Servisteki arkadaş biz bunu daha önce söktük mi dedi.
Dedim hayır ilk sen sökücen işte:mrgreen:

Söktü yay gibi bişey var içinde onu yanlış takmışım:p
Şimdi düzeldi oldu.
vik vik seste çift ayağın contası bitmiş demire sürtüyomuş onuda bugün değiştiricem:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst