- Katılım
- 15 Şub 2010
- Mesajlar
- 21
4800 km de yeni aldım arkadaşlar,
Tecrübeli arkadaşlara sorular?
1-Motoru çalıştırmak için marş düğmesine bastım 4. seferde aldı bu neden kaynaklanır?
2-Çok fazla titreme oluyor bu sizde de oluyor mu?
3-Arada egsozda arada patlama sesi oluyor bunu neden yapar?
4-Km'de 80-90 kr yaktığı doğru mu test eden arkadaşlar var mı?
Tecrübeli arkadaşlara sorular?
1-Motoru çalıştırmak için marş düğmesine bastım 4. seferde aldı bu neden kaynaklanır?
2-Çok fazla titreme oluyor bu sizde de oluyor mu?
3-Arada egsozda arada patlama sesi oluyor bunu neden yapar?
4-Km'de 80-90 kr yaktığı doğru mu test eden arkadaşlar var mı?
Son düzenleme: