Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
4
doğru demişin arkadaş.sigorta patlamış ama bir de uzunları yakınça şase yaptı.onu da hemen yaptı usta saolsun :D şimdi motorum canavar gibi :D dün akşam arkadaşlarla gezmeye çıktık..bayır aşağı gaz vermeden motor kendi 110 yaptı :) gaz versem heralde 130 u görürdüm :D
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
doğru demişin arkadaş.sigorta patlamış ama bir de uzunları yakınça şase yaptı.onu da hemen yaptı usta saolsun :D şimdi motorum canavar gibi :D dün akşam arkadaşlarla gezmeye çıktık..bayır aşağı gaz vermeden motor kendi 110 yaptı :) gaz versem heralde 130 u görürdüm :D

aman dikkat et...130 falan bu motorlara pek güven olmaz...ben 115 ten sonra inan korktum....allah korusun önüne bişey çıksa duramssın hem motora da zararlı okadar hız..bi sorun çıkarır....
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
27
Arkadaşlar 2 gün önce 0km as 150 t 19 aldım..çok düşünmüştüm fakat temis bir 2. el bulamadım 2 gün kullandım motor güzel fakat motor alçak hızda iken bir zırıltı var gaz verince kalmıyor..sizce neden olabilir?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
Arkadaşlar 2 gün önce 0km as 150 t 19 aldım..çok düşünmüştüm fakat temis bir 2. el bulamadım 2 gün kullandım motor güzel fakat motor alçak hızda iken bir zırıltı var gaz verince kalmıyor..sizce neden olabilir?

hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız....o zırıltı ilk başlarda hepimizin motorunda vardı bende çok gıcık oluyordum şimdi fazla yok ama kalkışlarda yoğun bi titreşim var...
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
Arkadaşlar 2 gün önce 0km as 150 t 19 aldım..çok düşünmüştüm fakat temis bir 2. el bulamadım 2 gün kullandım motor güzel fakat motor alçak hızda iken bir zırıltı var gaz verince kalmıyor..sizce neden olabilir?

Aramıza hoş geldin kardeş motorunun kıymetini bil yakışıklı ve güzel motordur bizim motorlar .
Saygılar ...:rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
27
çok teşekkür ederim dostlar..yeni bir motor kullanıcısı olarak aklıma takılan sorularla sizi rahatsız edecem..görüşmek üzere:)
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
15
selam arkadaşlar ya benım bi sorun var motor cukura düştümü arka taratan cık cık diye bi ses geliyor bi 1000 km bakımı geldi servisemi götürim yoksa tanıdık motorcular var onlaramı yaptırım
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
selam arkadaşlar ya benım bi sorun var motor cukura düştümü arka taratan cık cık diye bi ses geliyor bi 1000 km bakımı geldi servisemi götürim yoksa tanıdık motorcular var onlaramı yaptırım

arkada çanta yoksa büyük ihtimalle amortisörden geliyor o ses....yukarıda şaseye bağlantı yerindeki viday kontrol et....benim mmotorda o vida gevşek o yüzden ses yapıyor...
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
9
saol bilgin hoşbulduk senin bütün msjlarını okudum...senin motor süper ya..

motorumdan memnunum yaklaşık 5 aydır kullanıyorum.çiğli neresindesin ben soğukkuyu da çalışıyorum..benzini herzaman shellden alıyorum.ama oktanına dikkat etmedim hiç....

slm bende aranızda yeni sayılrım arkadaşlar bende en kısa zamanda t19 almayı düşünüyorum nedersiniz yorumlarınızı merakla bekliyorum alix35 bu motor çok hoşuma ama selesini herkez şikayet ediyo bu arada büyükçiglide ikamet ediyorum saygılarr
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2009
Mesajlar
5
selam beyler 3 gun once marıx motosıklet aldım benzını cok yakıor ne yapmalıyım 1.5 lt benzıne 10 km yol yapıor sonra teklıor bıtıor :pr:yardımlarınız ıcın tsk.buda resmi
keeway-matrix-125-2.jpg
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
selam beyler 3 gun once marıx motosıklet aldım benzını cok yakıor ne yapmalıyım 1.5 lt benzıne 10 km yol yapıor sonra teklıor bıtıor :pr:yardımlarınız ıcın tsk.buda resmi
keeway-matrix-125-2.jpg

Kardeş motor konusunda hiç bir bilgi sahibi değil isen servise götür karbüratörü ayarsız olabilir bi baksınlar sen elini sürme derim .
Saygılar ...
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
selam beyler 3 gun once marıx motosıklet aldım benzını cok yakıor ne yapmalıyım 1.5 lt benzıne 10 km yol yapıor sonra teklıor bıtıor :pr:yardımlarınız ıcın tsk.buda resmi
keeway-matrix-125-2.jpg

0 aldıysan normaldir rodajda henüz derim fakat değilse karbüratör ve birkaç şeye daha bakmalısın.
 
Katılım
21 Eyl 2009
Mesajlar
5
sorun cozuldu

beyler servıse goturdum motroru karbıratorun orda yanında bısı fılwslı onu degıstı sorun cozuldu ılgınız ıcın tesekkuler:cat:
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
26
arkadaşlar motorum 2500 km oldu şu ana kadar hiç sorun çıkarmadı diyebilirim......ama egzozdan 2-3 gündür zırzır ses geliyo sanki bilerek ses çıkarmak için egzozu deliyolar ya öle ses çıkıyo çok sinir bozucu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst