Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
asya kapından içeri sokma bizim burda kaç tane asya varsa hepsi ortadan koptu belden yeni :queen:

Sence bu Motor ortadan kopuk mu bu resimler yeni motor suan 23 aylık ve 16.131 km de buyur kopuk mu değil mi gör :queen:

1003046wf8.jpg


1003048pk4.jpg


17062008ty6.jpg


1003050xe1.jpg


17062008006hz5.jpg


1003051lr3.jpg


1003053xf1.jpg


1003058wy3.jpg


Buda Parklar

1003117sd6.jpg


Buda Frenim

1003118zs9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
nitrious sana bişey soracam bu arada motorun süper olmuş bu arkadaki asya yazısını nasıl söktün bide sana bi öneride bulunayım öndeki asya yazısını sökersen harika olur motorun daha orjinal gözükür :)))
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
nitrious sana bişey soracam bu arada motorun süper olmuş bu arkadaki asya yazısını nasıl söktün bide sana bi öneride bulunayım öndeki asya yazısını sökersen harika olur motorun daha orjinal gözükür :)))

o arkadaki yazı etiket şeklinde ince bi falçata yardımı ile dikkatlice ucundan kaldırarak sökebilirsin.:cat:

bilgin buralardayım yahu. bu aralar işlerle uğraşıyorum bi aydır hiç bir aktivitem yok.:cat: daha bu pazar boş kaldım.:queen: bu arada motoruda kıyak yapmışın iyce. abim evlendiği için motorda onda kalacak bakalım ben neye binecem. ara sıra alırım yinede :queen:

asya kapından içeri sokma bizim burda kaç tane asya varsa hepsi ortadan koptu belden yeni :queen:

ulen senin bindiğin motorlarıda görüyoruz konuşturma beni şimdi:queen: üstelik ben bizim motorları ortadan kopanına hiç raslamadım. millet tıkır tıkır biniyor maşallah. burası as 150 t 19a modeli topiği onunda dikkatini çekerim. bilip bilmeden sallamayalım lütfen:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
158
arkadaşlar motor düz yolda ve rüzgara karşı 100 ü geçmiyor, hele birde artçı varken hiç çekilmiyor, eğimli ve rüzgarsız yolda 130 u görmesi tüm 150 lik çin malları için normal.

sevgiler

bizim T19 lar tek kişi, düz ve rüzgarsız yolda 105 - 115 civarında seyrediyor, baz alınması gereken budur.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
bilgin valla maşallahı var motorunun:cat: ağustosda belki görüşürüz inşallah:cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
bilginim güzel yapışın makineyi ... :) Bakarsan bağ oluyor hakikaten....
ahmetim bir ara buluşalım yahu özledim senle çay içmeyi... :D
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
inşallah abi düşünüyorum.. bakalım izin almadım daha alamama ihtimalimde var. ama yinede belki bi hafta sonu yaparız.:wiinkk:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
mrb arkadaşlar bu da benim motorum..1600 km de 5 aylık..fazla bi değişiklik yok bu topiği baştan sona okudum şimdi bi kaç resim ekleyeyim. saygılar..ismim ali

dsc00255rg1.jpg

dsc00257uo2.jpg

dsc00258tf7.jpg

dsc00259qd5.jpg

dsc00261lw1.jpg

dsc00262ul2.jpg

dsc00263rx8.jpg
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
ali aramızxa hoşgeldin.:rendeer: motorunu güle güle kazasız belasız kullanırsın inşallah.. halledemediğin bi sorun olursa yardımcı oluruz.:cat:
buda benim canavar. ama resim çektikten sonra yıkkattığım için biraz kirli olsa gerek:bounce:

 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
merhaba ali aramıza hoş geldin bende izmirde oturuyorum çiğli de benim motorda yeni daha 1.5 aylık 600 km de nasıl motordan memnunmusun

arkadaşlar motorunda 95 oktan benzin harici benzin kullanan varmı merak ettim yardımcı olursanız sevinirim
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
Hoşgeldin Ali memnun olduk :)

saol bilgin hoşbulduk senin bütün msjlarını okudum...senin motor süper ya..
merhaba ali aramıza hoş geldin bende izmirde oturuyorum çiğli de benim motorda yeni daha 1.5 aylık 600 km de nasıl motordan memnunmusun
arkadaşlar motorunda 95 oktan benzin harici benzin kullanan varmı merak ettim yardımcı olursanız sevinirim
motorumdan memnunum yaklaşık 5 aydır kullanıyorum.çiğli neresindesin ben soğukkuyu da çalışıyorum..benzini herzaman shellden alıyorum.ama oktanına dikkat etmedim hiç....
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
motorumdan memnunum yaklaşık 5 aydır kullanıyorum.çiğli neresindesin ben soğukkuyu da çalışıyorum..benzini herzaman shellden alıyorum.ama oktanına dikkat etmedim hiç....[/QUOTE]

:cherry: çiğli santral durağındayım organizede çalışıyorum egepen de soğukkuyuda ne işle uğraşıyosun:silent:

motorumdan memnunum yaklaşık 5 aydır kullanıyorum.çiğli neresindesin ben soğukkuyu da çalışıyorum..benzini herzaman shellden alıyorum.ama oktanına dikkat etmedim hiç....

:cherry: çiğli santral durağındayım organizede çalışıyorum egepen de soğukkuyuda ne işle uğraşıyosun:silent:[/QUOTE]
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
laminat parke ve tadilat işleri yapıyoruz..ayrıca egepen bayisiyiz..:)müsaitbi zamanda inş.görüşürüz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst