Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
16
dpsgm hadı gecmıs olsun dostum ustayada helal olsun :)

Dedıgın ramplar saglam rodajda cok sıkıstırma ıstersen ne olur ne olmaz
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
26
30 agustos zafer bayramı herkese kutlu olsun......bu vatan bizim kimse bölemezz....
.......güçlü ordu,güçlü türkiye....
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
benim yakıtta bi sorun var sanki arkadaşlar.....5 lt benzin aldım daha 100 km olmadı ibre yarının altına indi....bakalım kaç km gidicek..
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
90
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kutlay006 kardeşim benim arabaya tüp taktıracaktım 1500 tl istediler.. arabam berbat bir amerikan cherooke 1999 model ve 5.2 litre V8.. keyif alıyorum bu arabadan o yüzden biniyorum.. onun yakıtının yanında motorun yakıtı sinek vızıltısı gibi inan 0.10 TL çok da fazla değil 150 lik bir motor için suziki vs marka olsa o da 0.07 yakar zaten ... bence motor fiyatına göre çok iyi.. bu krizde ekonomik.. ben emlakçıyım.. araba yerine ev göstermeye motorla gidiyorum.. maliyet düşüyor ayrıca trafikte kızılay vs. de park parası da yok.. motor işi bence keyifli ve ekonomik.. senin iyi dediğin usta hangisi onuda merak ettim ben sadece dikmendeki servisi tanıdım o da inan bana bütün gün benim motorla ilgilendi...

taa kendisi dikmendeki ali usta çok şeker bi insan gerçekten ilgileniyorlar motorla. olmadı git tekrar yapıyolar. bence ankaradaki asyacıların gideceği en iyi servis
 
Katılım
28 Mar 2009
Mesajlar
355
ya arkadaşlar bu servis lerin işçiliği çıldırtıcak beni ya bunlar nasıl servis adama 1000 km bakımına götürüyorum adam işim var yarın getir diyor tmm eyvallah yarın getireyim de arka stop lambası gece gündüz yanıyor kapattığım halde yanmaya devam ediyor kontağı kapatınca kapanıyor diyorum müşür değişicek diyor ardından 5 lira diye ekliyor e kardeşim garantide değilmi bu mal ne müşür parası alıyorsun o garantide değil diyor ayrı diyor tmm diyorum adama egsoz motor kzımından hafif sıyrılmış tıst tıst diye bir ses geliyor vida düşmüş sıkılması lazım abi şuan bak diyorum uzaktan bağırıyor yarın bakarız diyor okuyan arkadaşlarda çok yoğun olduğunu düşünmesin geyik muahbbeti yapıyorlar gelip bakmadı motora 2 dakika bakım 30 müşür 5 toplam 35 lira alcaklar yarın benden normalmi bu servislere ağırlığımızı nasıl koyabiliriz yani bizi sallamıyorlar arkadaşlar bunu kabullenin bişeyler yapalım da nasıl bişeyler yappalımda bu adamlara sözümüz geçsin
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
ya arkadaşlar bu servis lerin işçiliği çıldırtıcak beni ya bunlar nasıl servis adama 1000 km bakımına götürüyorum adam işim var yarın getir diyor tmm eyvallah yarın getireyim de arka stop lambası gece gündüz yanıyor kapattığım halde yanmaya devam ediyor kontağı kapatınca kapanıyor diyorum müşür değişicek diyor ardından 5 lira diye ekliyor e kardeşim garantide değilmi bu mal ne müşür parası alıyorsun o garantide değil diyor ayrı diyor tmm diyorum adama egsoz motor kzımından hafif sıyrılmış tıst tıst diye bir ses geliyor vida düşmüş sıkılması lazım abi şuan bak diyorum uzaktan bağırıyor yarın bakarız diyor okuyan arkadaşlarda çok yoğun olduğunu düşünmesin geyik muahbbeti yapıyorlar gelip bakmadı motora 2 dakika bakım 30 müşür 5 toplam 35 lira alcaklar yarın benden normalmi bu servislere ağırlığımızı nasıl koyabiliriz yani bizi sallamıyorlar arkadaşlar bunu kabullenin bişeyler yapalım da nasıl bişeyler yappalımda bu adamlara sözümüz geçsin

hepsi aynı bu ustaların aynı şeyler bizim de başımıza geliyor...maalesf iyi ustayı bulmak çok zor allah yardımcımız olsun...
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
ya arkadaşlar bu servis lerin işçiliği çıldırtıcak beni ya bunlar nasıl servis adama 1000 km bakımına götürüyorum adam işim var yarın getir diyor tmm eyvallah yarın getireyim de arka stop lambası gece gündüz yanıyor kapattığım halde yanmaya devam ediyor kontağı kapatınca kapanıyor diyorum müşür değişicek diyor ardından 5 lira diye ekliyor e kardeşim garantide değilmi bu mal ne müşür parası alıyorsun o garantide değil diyor ayrı diyor tmm diyorum adama egsoz motor kzımından hafif sıyrılmış tıst tıst diye bir ses geliyor vida düşmüş sıkılması lazım abi şuan bak diyorum uzaktan bağırıyor yarın bakarız diyor okuyan arkadaşlarda çok yoğun olduğunu düşünmesin geyik muahbbeti yapıyorlar gelip bakmadı motora 2 dakika bakım 30 müşür 5 toplam 35 lira alcaklar yarın benden normalmi bu servislere ağırlığımızı nasıl koyabiliriz yani bizi sallamıyorlar arkadaşlar bunu kabullenin bişeyler yapalım da nasıl bişeyler yappalımda bu adamlara sözümüz geçsin

Yalnız değilsin dostum burdada var o model tamirciler :) benden sana tavsiye basit işleri kendin halletmeye bak çok büyük sorun çıkmadıkça gitme hoş gitsekte ilgilenilmiyo ama :) vallahi arkadaşlar Allah bu çin malı motor sahiplerinin yardımcısı olsun ben motorumdan memnunum çinlide pek sorun yok servisler işe yaramaz ...
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
16
arkadaslar nasılsınız umarım ıyısınızdır.
Ben sıze su servıs olayında tekrar soylemek ıstıyorum bunlara gıtmeyerek en ıyı cezayı verırız.
ben arkadasıma goturuyorum tanıdıklarımı.
Hem ucuza hemde saglama halledıoruz. Gıtmeyelım bu adamlara.[hos bende daha motor yok ama arkadasımın motoru ıle gezıorum] gıtmeyelım sunlara...
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
15
selam arkadaşlar nasılsınız arkadaşlar motoru evde gelenelde yıkarım fakat hava filtresinin süngerinden içeri su girse bir şey olurmu motoru yıkarken nereleri kapatmam lazım 2009 modellerde hava filitreleri yan tarafta k.ib
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
bizim kilerde hava filteresi önde çok sorun oluyor ama yenilerde arkada pek sorun olmaz ama sen yinede dikkat et su girmesin filtreye yoksa motor boğuluyor sonra uğraş ki kurusun filtre...
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
selam arkadaşlar nasılsınız arkadaşlar motoru evde gelenelde yıkarım fakat hava filtresinin süngerinden içeri su girse bir şey olurmu motoru yıkarken nereleri kapatmam lazım 2009 modellerde hava filitreleri yan tarafta k.ib

:cat:Motoru ön tekerin arkasından petek gibi olan yere su tutmadığın sürece hiçbirşey olmaz . Ben hortumu takarım şarıl şarıl yıkarım . Lastikleri de arap sabunu ile silerim simsiyah olur yanlız lastikleri değil siyah aksamın heryerini plastik yerleri yani .
DENEYİN FARKI GÖRÜN .
Saygılar ...
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
4
selam arkadaşlar..bnde bugün bi T-19A aldım..:) acaba kanuni storm 150 den farklı olan yönü ne ki iki motorun fiyatı arasında çok fark war?
yardımcı olursanız sevinirim..
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
selam arkadaşlar..bnde bugün bi T-19A aldım..:) acaba kanuni storm 150 den farklı olan yönü ne ki iki motorun fiyatı arasında çok fark war?
yardımcı olursanız sevinirim..

Bence aynı kardeşim . İlk günden kafanı böyle şeylere yorma motorunu severek aldıysan sorun yok .Güzel tercih . Malının hayrını gör tekerlerin düz bassın .
Saygılar ...
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
27
Ankara'dan iyi akşamlar

Selam arkadaşlar..
forma yeni katıldım..ankarada yaşıyorum..birkaç gün önce iş arkadaşımın motorunu gördüm ve çok hoşuma gitti..aklıma yattı ben de merakına düştüm..fakat motor konusunda ilk deneyimim olduğu için arkadaş scooter ile başlamamı önerdi..
netten çok araştırdım ve as 150 t-19a'ı çok beğendim..
başlangıc için fikirlarinizi umarım..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:57 PM ----------

bizim kilerde hava filteresi önde çok sorun oluyor ama yenilerde arkada pek sorun olmaz ama sen yinede dikkat et su girmesin filtreye yoksa motor boğuluyor sonra uğraş ki kurusun filtre...

Selam..
forma yeni katıldım..ankarada yaşıyorum..birkaç gün önce iş arkadaşımın motorunu gördüm ve çok hoşuma gitti..aklıma yattı ben de merakına düştüm..fakat motor konusunda ilk deneyimim olduğu için arkadaş scooter ile başlamamı önerdi..
netten çok araştırdım ve as 150 t-19a'ı çok beğendim..
başlangıc için fikirlarinizi umarım..
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
4
arkadaşlar ya bu gece başıma kötü bi iş geldi :( motorla eve giderken yağmur çiseliyordu biras, bnde hızlanmadan ewe gideyim dedim, yolda bir bastırdı yağmur, yollarda çok su birikintisi falan wardı, yavaş geçmeye çalıştım ama önümü de fazla göremiyordum ve yağmur gittikçe hızlanıyodu bu yüzden 30 civarlarında bi hızla geçtim, eve varmama sadece 20 metre kala farlar falan motorun tüm ışıkları söndü. sanırım aküye su kaçtı. evde ayakla çalıştırınça çalışıyo, ışıklarda gaz verinçe düzgün çalışıyo vermeyinçe zayıflıyo, stop edinçe de elden çalışmıyo. aküsü kurursa yine herşey düzelir mi ya? arkadaşlar yardım edin..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:25 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:23 AM ----------

bu arada saol bosporus
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
arkadaşlar ya bu gece başıma kötü bi iş geldi :( motorla eve giderken yağmur çiseliyordu biras, bnde hızlanmadan ewe gideyim dedim, yolda bir bastırdı yağmur, yollarda çok su birikintisi falan wardı, yavaş geçmeye çalıştım ama önümü de fazla göremiyordum ve yağmur gittikçe hızlanıyodu bu yüzden 30 civarlarında bi hızla geçtim, eve varmama sadece 20 metre kala farlar falan motorun tüm ışıkları söndü. sanırım aküye su kaçtı. evde ayakla çalıştırınça çalışıyo, ışıklarda gaz verinçe düzgün çalışıyo vermeyinçe zayıflıyo, stop edinçe de elden çalışmıyo. aküsü kurursa yine herşey düzelir mi ya? arkadaşlar yardım edin..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:25 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:23 AM ----------

bu arada saol bosporus

büyük ihtimal sigorta patlamış dostum bak bakalım bi akünün üstünde plastiğin içinde olur genelde koydularsa yedeğide içindedir :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst