Kutlay006 kardeşim benim arabaya tüp taktıracaktım 1500 tl istediler.. arabam berbat bir amerikan cherooke 1999 model ve 5.2 litre V8.. keyif alıyorum bu arabadan o yüzden biniyorum.. onun yakıtının yanında motorun yakıtı sinek vızıltısı gibi inan 0.10 TL çok da fazla değil 150 lik bir motor için suziki vs marka olsa o da 0.07 yakar zaten ... bence motor fiyatına göre çok iyi.. bu krizde ekonomik.. ben emlakçıyım.. araba yerine ev göstermeye motorla gidiyorum.. maliyet düşüyor ayrıca trafikte kızılay vs. de park parası da yok.. motor işi bence keyifli ve ekonomik.. senin iyi dediğin usta hangisi onuda merak ettim ben sadece dikmendeki servisi tanıdım o da inan bana bütün gün benim motorla ilgilendi...
ya arkadaşlar bu servis lerin işçiliği çıldırtıcak beni ya bunlar nasıl servis adama 1000 km bakımına götürüyorum adam işim var yarın getir diyor tmm eyvallah yarın getireyim de arka stop lambası gece gündüz yanıyor kapattığım halde yanmaya devam ediyor kontağı kapatınca kapanıyor diyorum müşür değişicek diyor ardından 5 lira diye ekliyor e kardeşim garantide değilmi bu mal ne müşür parası alıyorsun o garantide değil diyor ayrı diyor tmm diyorum adama egsoz motor kzımından hafif sıyrılmış tıst tıst diye bir ses geliyor vida düşmüş sıkılması lazım abi şuan bak diyorum uzaktan bağırıyor yarın bakarız diyor okuyan arkadaşlarda çok yoğun olduğunu düşünmesin geyik muahbbeti yapıyorlar gelip bakmadı motora 2 dakika bakım 30 müşür 5 toplam 35 lira alcaklar yarın benden normalmi bu servislere ağırlığımızı nasıl koyabiliriz yani bizi sallamıyorlar arkadaşlar bunu kabullenin bişeyler yapalım da nasıl bişeyler yappalımda bu adamlara sözümüz geçsin
ya arkadaşlar bu servis lerin işçiliği çıldırtıcak beni ya bunlar nasıl servis adama 1000 km bakımına götürüyorum adam işim var yarın getir diyor tmm eyvallah yarın getireyim de arka stop lambası gece gündüz yanıyor kapattığım halde yanmaya devam ediyor kontağı kapatınca kapanıyor diyorum müşür değişicek diyor ardından 5 lira diye ekliyor e kardeşim garantide değilmi bu mal ne müşür parası alıyorsun o garantide değil diyor ayrı diyor tmm diyorum adama egsoz motor kzımından hafif sıyrılmış tıst tıst diye bir ses geliyor vida düşmüş sıkılması lazım abi şuan bak diyorum uzaktan bağırıyor yarın bakarız diyor okuyan arkadaşlarda çok yoğun olduğunu düşünmesin geyik muahbbeti yapıyorlar gelip bakmadı motora 2 dakika bakım 30 müşür 5 toplam 35 lira alcaklar yarın benden normalmi bu servislere ağırlığımızı nasıl koyabiliriz yani bizi sallamıyorlar arkadaşlar bunu kabullenin bişeyler yapalım da nasıl bişeyler yappalımda bu adamlara sözümüz geçsin
selam arkadaşlar nasılsınız arkadaşlar motoru evde gelenelde yıkarım fakat hava filtresinin süngerinden içeri su girse bir şey olurmu motoru yıkarken nereleri kapatmam lazım 2009 modellerde hava filitreleri yan tarafta k.ib
selam arkadaşlar..bnde bugün bi T-19A aldım..acaba kanuni storm 150 den farklı olan yönü ne ki iki motorun fiyatı arasında çok fark war?
yardımcı olursanız sevinirim..
bizim kilerde hava filteresi önde çok sorun oluyor ama yenilerde arkada pek sorun olmaz ama sen yinede dikkat et su girmesin filtreye yoksa motor boğuluyor sonra uğraş ki kurusun filtre...
arkadaşlar ya bu gece başıma kötü bi iş geldimotorla eve giderken yağmur çiseliyordu biras, bnde hızlanmadan ewe gideyim dedim, yolda bir bastırdı yağmur, yollarda çok su birikintisi falan wardı, yavaş geçmeye çalıştım ama önümü de fazla göremiyordum ve yağmur gittikçe hızlanıyodu bu yüzden 30 civarlarında bi hızla geçtim, eve varmama sadece 20 metre kala farlar falan motorun tüm ışıkları söndü. sanırım aküye su kaçtı. evde ayakla çalıştırınça çalışıyo, ışıklarda gaz verinçe düzgün çalışıyo vermeyinçe zayıflıyo, stop edinçe de elden çalışmıyo. aküsü kurursa yine herşey düzelir mi ya? arkadaşlar yardım edin..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:25 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:23 AM ----------
bu arada saol bosporus