Haziran ilk haftası başlayacaklar dağıtıma en kötü 7sinde burada olması lazım. En kötü 20 gün var. Gelmezse mahkemeye verebilirmiyiz ürünü aldık 2 aydır zaman kaybı var diye? Sonuçta tüketici hakları var ?
Aç davayı Aç
Haziran ilk haftası başlayacaklar dağıtıma en kötü 7sinde burada olması lazım. En kötü 20 gün var. Gelmezse mahkemeye verebilirmiyiz ürünü aldık 2 aydır zaman kaybı var diye? Sonuçta tüketici hakları var ?
:thumleft: hocam imza toplayalım hemenl:
Asya As200gy kullanıcısı olarak söylüyorum 23.ooo km de motorum hiç bir dökülme olmadı bir lastikleri dandikBu tepee ler 6 ayda dökülmeye başlamazlar degılmı ya
Ben dün gittim konuştum evkur ile. Haziranı 10unda teslim edeceklermiş.