- Katılım
- 18 Eki 2012
- Mesajlar
- 20
- Konu Yazar
- #1
selam arkadaslar dükkana sipariş için asya shark scooter aldık
lastık ebatları 130/60-13 dıye gecıyor malum önümüz kış yagıslarda gelıyor ben lastıklerıne guvenmedım yagmurda kaymayan guvenılır bı lastıık onerebılırmısınız fıyatı cok yuksek olmayan metzeller dıye dusundum ama sızınde fıkırlerınızı almak ıstedım tesekkurler
lastık ebatları 130/60-13 dıye gecıyor malum önümüz kış yagıslarda gelıyor ben lastıklerıne guvenmedım yagmurda kaymayan guvenılır bı lastıık onerebılırmısınız fıyatı cok yuksek olmayan metzeller dıye dusundum ama sızınde fıkırlerınızı almak ıstedım tesekkurler