Asya model scooter için hangi lastiği almalıyım önerileriniz nedir?

Katılım
18 Eki 2012
Mesajlar
20
selam arkadaslar dükkana sipariş için asya shark scooter aldık
f1tj1.jpg


lastık ebatları 130/60-13 dıye gecıyor malum önümüz kış yagıslarda gelıyor ben lastıklerıne guvenmedım yagmurda kaymayan guvenılır bı lastıık onerebılırmısınız fıyatı cok yuksek olmayan metzeller dıye dusundum ama sızınde fıkırlerınızı almak ıstedım tesekkurler
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
O lastikler bırak yağmuru kuru asfaltta bile kayıyor. Pirelli yada Michelin'in scooter lastiklerine bak, fiyatı çok gelirse IRC'nin kışlık scooter lastikleri de olur.
 
Katılım
18 Eki 2012
Mesajlar
20
model olarak hangısı olabılır pekı ben pek anlamıyorum oyuzden hanı kullanan arkadaslar varsa en azından daha faydalı olur benım ıcın metzeller nasıl sızce pekı marka model olarak yazarsanız daha ıyı olur
 
Katılım
11 May 2011
Mesajlar
272
Michelin pilot sport sc tanesini 120 tl ye taksitle almıştım.Yağmurları 4 gözle bekliyorum sanırsam bu yorum yeterli :)
 
Katılım
18 Eki 2012
Mesajlar
20
Michelin pilot sport sc tanesini 120 tl ye taksitle almıştım.Yağmurları 4 gözle bekliyorum sanırsam bu yorum yeterli :)
tesekkur ederım arkadasım yorumun ıcınde kış lastıgı degıl dıyorlar bunun ıcın genellıkle hız ve racıng ıcınmış benmı yanlıs duydum acaba
 
Katılım
14 Tem 2012
Mesajlar
164
selam arkadaslar dükkana sipariş için asya shark scooter aldık

lastık ebatları 130/60-13 dıye gecıyor malum önümüz kış yagıslarda gelıyor ben lastıklerıne guvenmedım yagmurda kaymayan guvenılır bı lastıık onerebılırmısınız fıyatı cok yuksek olmayan metzeller dıye dusundum ama sızınde fıkırlerınızı almak ıstedım tesekkurler


Motosikletiniz hayırlı olsun.

Ben motosikletim için Michelin City Grip aldım ve yağmurda da test ettim. 100 üzerinden 90 veririm. Neden 90? Belki daha da iyileri vardır diye...:) 10 puanı oradan kırıyorum.

Bu kadar mı güzel olur? Motorun gidişi değişti. Islak zeminde motoru kaydıramadım diyebilirim. Kuru zeminde de başarılı. Virajlarda ve yan yatmalarda denemedim pek. Şehir içinde kullanıyorum viraj yok. :) Yalnızca düşük hızda slalom tarzı bir sağa bir sola yatırarak denedim ve sonuçtan memnunum.

Eğer sizin motosikletinize uygun ebatlarda michelin lastik varsa gözü kapalı alın derim. Memnun kalmazsanız ben sizden alırım.:) O kadar yani!...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst