Asya mı Sym Mi??

Katılım
21 Tem 2012
Mesajlar
23
Merhaba arkadaşlar

kalite,

yedek parça,

titreşim

2. el piyasası olarak

hangisini almalıyım?


asyada mı daha az titreşim var sym de mi?



bu arada sym xs125k 2011 model 4000 km'de 2200 tl ye çok temiz

asya 125lik klasik oda 0 km 2300 tl ye
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Ben olsam hangisinin 0ını alabiliyorsam onu alırım.2 marka arasında çok br fark yok.
 
Katılım
21 Tem 2012
Mesajlar
23
sym asyadan daha kaliteli ama asya 0 olacaksa düşünülebilir

arkadaşlar siz 2'de sıfır olarak düşünün ozaman hangisi alınır sym mi asyamı

asyayı sormam daki sebep parçası ucuz ama sym de daha kaliteli diyorlar yalnız motorda titreşim varmış ayrıyetten parçası asya kadar bulunamıyormuş hatta zor bulunuyormuş

ama sym de tipi daha hoş ve asyadan kat kat üstün iki motoruda kullanannız var ise hangisinde daha az titreşim var
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
asya ile sym yi kıyaslamak motorsiklet sektöründen zerre kadar anlamamak demektir:farao:

tamam zaten anlamadığınız için soruyorsunuz fakat bu da çok abest kaçmış

sym japon kalitesinden düşük olsada çinli ile kıyaslanmaz
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
arkadaşım , kaç oldu bu sym ile ilgili açtığın konu....

Sana tavsiyem motordan anlayan bi tanıdığın varsa git bahsettiğin sym yi incelettir veya tanıdık bi ustaya göster...motor gerçekten temiz ise al...

Eğer bütçen yok ise 125 MG Sport al..sıfırı 1900 TL civarı...mondialin parçaları da ucuz hem diğer modeller ile uyumlu bu tip modellerin parçaları...
karar senin...
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
468
oha benmi yanlış okudum yoksa sym yle asyayı bir mi tutmuşlar yukarda?=?
 
Katılım
21 Tem 2012
Mesajlar
23
arkadaşlar tabikide bir tutmuyorum ben sym ile asyayı sym kat kat üstün bir motor ama işte parça sıkıntısı olduğundan dolayı bir tutuyorum dikkatli okuyun lütfen ben diyorum ki sym dede titreşim var diyorum ama hangisinde daha az bana birisi sym asya gibi titriyor dedide ondan yani
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
asya ile sym yi kıyaslamak motorsiklet sektöründen zerre kadar anlamamak demektir:farao:

tamam zaten anlamadığınız için soruyorsunuz fakat bu da çok abest kaçmış

sym japon kalitesinden düşük olsada çinli ile kıyaslanmaz
kanuni al asya alacagına
kanuni de çinli en azından ASYAYA göre daha iyi bir çinli
ASYA ÇİNİN ÇAN ÇİN CON MAHALLESİNDE ÜRETLİYOR :d
sym ye gelince
ikisini mukayese etme başka bi yerde adama gülerler
10 yıllık düzgün kullanılmış japon motosikletleri
(bakınız honda titan)
halen kullanılıyor sorunsuz iken
hiç piyasada 10 yıllık çinli gördün mü?
sıfırda alsan 2. yıl başlar seni üzmeye paranı yemeye
SYM AL 2. EL OLSUN KAFAN RAHAT OLSUN
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2008
Mesajlar
18
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Asya Çin, SYM ise Taiwan malıdır. Scooter larında seramik silindir kullanıyor ama vitesli motorlarında da aynı teknolojiyi kullanıyor mu bilmiyorum açıkçası. Parçasının pahalı olmasına gelince; kaliteli motorsikletin kendi gibi parçasıda pahalı olur hali ile. Bana birisi Asya mı SYM mi diye sorsa tereddütsüz SYM derim.
 
Katılım
21 Tem 2012
Mesajlar
23
tamam kardeşlerim benim böyle bir soruyu sormam hata ama ben asya 0 ve parçası peynir ekmek gibi her motorcuda bulunuyor

ve parçası çok ucuz birde 2. ele düştüğü zaman motoruna temiz baktıysan

hemen satabiliyorsun ve şuan piyasada sym den çok hatta ybrden de çok asya var

adım attın yer asya sym nin kalitesine laf attığımız yok

ama symnin de tipi ve asyadan kaliteli oluşu az yakması

vede titreşimin asyadan az olduğunu düşündüğümden cezbediyor beni

yoksa böyle bir konu açmazdım
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
opel mi tofaş mı? Gibi bi soru olmuş made in china varmı ötesi al 2.el 2500tl ye yamaha ybr keyfini yaşa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst