asya ile sym yi kıyaslamak motorsiklet sektöründen zerre kadar anlamamak demektir:farao:
tamam zaten anlamadığınız için soruyorsunuz fakat bu da çok abest kaçmış
sym japon kalitesinden düşük olsada çinli ile kıyaslanmaz
kanuni al asya alacagına
kanuni de çinli en azından ASYAYA göre daha iyi bir çinli
ASYA ÇİNİN ÇAN ÇİN CON MAHALLESİNDE ÜRETLİYOR :d
sym ye gelince
ikisini mukayese etme başka bi yerde adama gülerler
10 yıllık düzgün kullanılmış japon motosikletleri
(bakınız honda titan)
halen kullanılıyor sorunsuz iken
hiç piyasada 10 yıllık çinli gördün mü?
sıfırda alsan 2. yıl başlar seni üzmeye paranı yemeye
SYM AL 2. EL OLSUN KAFAN RAHAT OLSUN