selamlar. hiç enduro tipi düşünmememe rağmen bu motoru görünce fikrimi değiştirdim, ve alacak ikinci el bir tane de buldum. fakat firmanın kapandığını duydum. bu durumda kullanan arkadaşlar ne yapıyorlar? yedek parça, servis vs. işlerini nasıl hallediyorlar? zealsun ve zongshen'le aynı olduğu söyleniyor, onların parçaları uyuyor mu? motorum varken senede 10.000 km yapıyordum, oldukça temiz kullanırım. aletin ikinci el fiyatı zaten ucuz, bu sıklıkla en fazla 6-7 sene kullanıp sonunda 60.000i biraz geçince de hurdaya çıkarırız sanırım. bu benim için sorun değil fakat bu 6-7 sene içinde parçasıydı bilmemnesiydi derken sanayilerde telef olmamız mümkün mü? kullanan arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. bir de en fazla ne kadar km yaptınız onu sormak isterim. teşekkürler...