Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2012
Mesajlar
2
öncelikle merhaba , bu 167 sayfayı teker teker okudum hiç üşenmedim :) asya gy 200 almak istiyorum sizce ne yapmalıyım ? uzun yol gidebilirmiş bu motor iyice araştırdım yakıtı da iyiymiş .
tam benim kriterlerime uygun bir motor ,hafta içi okula gidip gelmek için kullanacağım hafta sonlarıda keyfi gezmelere uzun yol bir nevii :) süpermoto yapmak istiyorum ama alacağım motoru , ve aklımdaki motor Karakız . bana parça sorunu çıkartır mı acaba ? çok dağa bayıra çıkmayacağım ama elim hep motorun üzerinde olacak , Teşekkür ederim :)
 
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
46
arkaadaşlar bugün sıfır km lifan gy-6 aldım.asya zongshen in falan motorları lifanmış sanırım.ilk izlenimlerim motor güzel.ters amartisörlü bi motor.bu motordan kullanan varmı aramızda?
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
öncelikle merhaba , bu 167 sayfayı teker teker okudum hiç üşenmedim :) asya gy 200 almak istiyorum sizce ne yapmalıyım ? uzun yol gidebilirmiş bu motor iyice araştırdım yakıtı da iyiymiş .
tam benim kriterlerime uygun bir motor ,hafta içi okula gidip gelmek için kullanacağım hafta sonlarıda keyfi gezmelere uzun yol bir nevii :) süpermoto yapmak istiyorum ama alacağım motoru , ve aklımdaki motor Karakız . bana parça sorunu çıkartır mı acaba ? çok dağa bayıra çıkmayacağım ama elim hep motorun üzerinde olacak , Teşekkür ederim :)

süpermoto yapma işi pahalı bir motosiklet parası daha harcarsın jant+lastiklere, uzun yol işi ben ayda 1-2 kere muğla-denizli gidip geliyordm bir sıkıntı yok sadece titreşimden dolayı yoruyor 2 saatten sonra , parçaları ucuz sorunda çıkarmıyor kolay kolay ama temizini bulmalısın.


arkaadaşlar bugün sıfır km lifan gy-6 aldım.asya zongshen in falan motorları lifanmış sanırım.ilk izlenimlerim motor güzel.ters amartisörlü bi motor.bu motordan kullanan varmı aramızda?

lifan farklı bir firma zongshen farklı firma ikiside aynı motor blogunu kullanımıyor. Asya zonghsen motorunu kullanıyor
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
arkaadaşlar bugün sıfır km lifan gy-6 aldım.asya zongshen in falan motorları lifanmış sanırım.ilk izlenimlerim motor güzel.ters amartisörlü bi motor.bu motordan kullanan varmı aramızda?
aldığın motor 200gy-6 serisi şuanki en son sürüm. Asyanın motoru gy-2 serisi. 2010 yılında falan gy-5 serileri vardı. oyüzden güzel motor aldın. 200 ve 250 cc gy serisi motorların çoğunu lifan üretiyor diyebiliriz. zhongsen artık 150cc ve 125 cc üretiyor genelde.
ramzeyin efsane olan qm 200gy motoruda lifan üretimidir. güle güle kullan
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
Arkadaşlar motorun ağzına s.çtık söylemesi ayıp olmasın . . :salut: Bir sürü yanlışımız var . Karter yağ kaçırıyor , ayaklık marşı geri sarmıyor , egzantrik zinciri tam ayarlanmamış ... vs . Amelilik yaptık anlıyacağız 3-4 gün boyunca :mad: Verdim motoru motorcuya 150 lira falan baştan toplıcak .. Bakalım inşaAllah olur bu sefer . . :silent:

bende dün debriyaj balatası değişimi için motoru yardım ayak marşının basınca geri gelmemesi normal çünkü orda ufak silindirik bir demir var şanzımanla ilgili aynı zamanda. o yayı o silindiriğin tam yerine denk getirip oturtup kapağı öyle kapatman gerekiyordu aslında biraz sıkıntılı bir iş :) onu oturtmayınca kapak kapanmıyordu uninvited sen nasıl kapattın kapağı helal olsun :)
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
Mehmet Mümtaz,
dökme demirden yapılmış bir parça kırılınca, kaynak yapılabilir mi? (diğer motorumda, yere düşürdüğüm için ayak fren basamağı kırıldı) Selamlar.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
67
bende dün debriyaj balatası değişimi için motoru yardım ayak marşının basınca geri gelmemesi normal çünkü orda ufak silindirik bir demir var şanzımanla ilgili aynı zamanda. o yayı o silindiriğin tam yerine denk getirip oturtup kapağı öyle kapatman gerekiyordu aslında biraz sıkıntılı bir iş :) onu oturtmayınca kapak kapanmıyordu uninvited sen nasıl kapattın kapağı helal olsun :)

Kapatamadık ki zaten doğru düzgün .. :cherry: Da motorcu hala yapmadı benim motorumu elinde iş varmış bir iki tane .. sinir olmaya başladım . . :sunny:
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
motorcuların kronik hastalığıdır bu durum. dükkanının önünden geçersin lak lak yaparken görürsün ama elinde iş vardır hep. motorcunun keyfini beklersin...
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
67
motorcuların kronik hastalığıdır bu durum. dükkanının önünden geçersin lak lak yaparken görürsün ama elinde iş vardır hep. motorcunun keyfini beklersin...

Motoru satmaya karar verdim çıktığı zaman . . cbf 250 - twister ya da cbf 150 almayı düşünüyorum . .
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
arkadaşlar eğer aranızda motorunu dağtııp satmak isteyen varsa arka amartisör ön camurluk ve ön far hariç grenajlar koltuk benzin deposunu alabilirim birde amartisörde ki plastiklerde var tabi :)
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
110
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-carbon-asya-gy-200-94285629/detay/#
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
arkadaşlar bu başlıktaki motorlardan sadece ramzeyi kullandım cross sürüşlerinde
ve ramzey güç olarak yeterli seviyede geldi bana.bu aralar ramzey ilanlarını inceliyorum.
diğer muadili motorlar cros için güçleri nasıldır,tepe çıkışları ve çok bozuk zeminlerde
kullanacağım.yani kısacası ramzey olmaz sa hangi motor olabilir.
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
Bizim motorun arkasına römork takan var mı? Trafik tescilli yan sepetler oldoğunu duymuştum. Arka sepet adıyla da üreten satan var mıdır?
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
67
ramzeyin motoru duyduguma gore daha dayanikliymis . Bizim motorlar sıkıştırmaya gelmiyor pek . Tabi ustadlar daha iyi bilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst