Arkadaşlar, bu motorun sahibi burdan mı acaba?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-en-yakisikli-motor-endro-60984744/detay/
Ne düşünüyorsunuz bu motor hakkında fiyatı filan nasıl, nasıl gözüküyor? Yorumlarınızı bekliyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...n-mali-degil-turk-mali-enduro-56011821/detay/
Bu motorun sahibi buradandı sanırım, far koruma demiri yapmıştı bir arkadaş.
şimdi ilk ilandaki motor gayet ve hatta fazla temiz durmakta lastikler değişmiş ön çamurluk falan da değişmiş bi kaç sticker yapılmış dediğim gibi özenle kullanılmış gibi duruyor ama gidip binip kullanmadan fotolardan bu yorum çıkar zira oda 2006 model..(buda bizim siteden değil)
gel gelelim 2. ilana o motorun sahibi burdan değil ama satan kişiyi yakinen tanımaktayım ve motorun kmsi kesinlikle 12bin değil belki onun 2-3 katından fazla bilgin olsun ki fiyatı daha da yüksekti düşürmüş zaten satamayınca git bin dene hoşuna giderse al derim ama ne kadar temizdir tartışılır.
Baycode yi bulmamız mümkün değilmidir arkadaşlar ya ulaşmamız imkansızmı tanıyanınız yokmu ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-dayanikli-saglam-60271878/detay/
arkadaşlar bu motor benim memleketimdesizce alınırmı ne dersiniz yorumlarınızı alabilirmiyim ?