Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
yalnız videodaki alet hakkaten çok ciks duruyor grenajları olsun lastikleri olsun koltuğu olsun hele koltuğa bittim. bizim motorlar tam süpermoto değil ki arakdaş acaip melez bişi o grenajlardan bulabilirmiyiz acaba.bende şu lastiklere bakayım bir nası bişeymiş olur fiyatı neymiş kafeeee senin tanıdıktan kaça alma imkanımız var?
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
yalnız videodaki alet hakkaten çok ciks duruyor grenajları olsun lastikleri olsun koltuğu olsun hele koltuğa bittim. bizim motorlar tam süpermoto değil ki arakdaş acaip melez bişi o grenajlardan bulabilirmiyiz acaba.bende şu lastiklere bakayım bir nası bişeymiş olur fiyatı neymiş kafeeee senin tanıdıktan kaça alma imkanımız var?

sorduktan sonra dönerim kesin cevabı
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Birazdan aşşağıya garaja inip birsürü resim çekicem bekle mutlaka koyucam buraya :D
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
166182_181516331882601_100000727074467_449737_1501873_n.jpg

164340_181516411882593_100000727074467_449738_7752681_n.jpg

163721_181516481882586_100000727074467_449739_6474486_n.jpg

168151_181516538549247_100000727074467_449740_2451503_n.jpg

179028_181516595215908_100000727074467_449741_7225072_n.jpg

167101_181516641882570_100000727074467_449742_882603_n.jpg

Kusura bakmayın temiz değil :mrgreen:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
oo Arka stop çok şahane olmuş ya bende arka stoplara bakıyorum öle bunun fiyatı maliyeti nedir acaba? birde senin egzoz da modifiyeli sesi nasıl acaba? benimkide değişik mesela aldığım arkadaş biraz oynamış üstünde sağolsun güzel bi sesi var unutmadan videodaki arka stopda güzel. hocam senin kafa grenajı fiyat nedir? buda son arka taşıyıcıyı kullanmıyorsan ben talibim alabilirim onuda söyleyim :)

fotolar için ayrıca teşekkür ederim baksana 50 tane soru sordum bende ha. :cyclopsan
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
oo Arka stop çok şahane olmuş ya bende arka stoplara bakıyorum öle bunun fiyatı maliyeti nedir acaba? birde senin egzoz da modifiyeli sesi nasıl acaba? benimkide değişik mesela aldığım arkadaş biraz oynamış üstünde sağolsun güzel bi sesi var unutmadan videodaki arka stopda güzel. hocam senin kafa grenajı fiyat nedir? buda son arka taşıyıcıyı kullanmıyorsan ben talibim alabilirim onuda söyleyim :)

fotolar için ayrıca teşekkür ederim baksana 50 tane soru sordum bende ha. :cyclopsan

Arka stop maliyeti 25 tl 2 sıra kırmızı ÜZERİ SİLİKON KAPLI led alıyosun kendin istediğin gibi yapıyosun. Ses konusunda bi video koyarım daha sonra anlarsın tam cross gibi sesi var çok beğeniyorum ama fazla azıcık sesi. Esi sahibi yaptırmış benimkinide. Kafa grenajı kendi imalatımız gibi bşi aslında. Geçici o benim kafa biraz yere sürttü allahtan bşi olmadı kafa koptu sadece:mrgreen: Arka taşıyıcı konusunda istiyosan sana burdan orjinap parçacıdan adresine yollatırım sorun değil ama benimkini çantasıyla birlikte satarken vermeyi planlıyorum. bi sorun olursa sorabilirsin stopla ilgili
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
bu üzeri silikon kaplı led dediğin o şekilde satılan hortumlar var onlardan mı acaba? veya tam adı öyle mi geçiyor parklarda birinci sıra frende ikisi birden mi yanıyor nasıl tam olarak :)

arka taşıyıcı bizim burdan da alabilirim sen kullanmıyorsan senden alayım diye sormuştum fiyatı zaten 30küsür tl
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
bağlamada sıkıntı yok ya zaten ulustayım konya sokaktan bulurum 15-20dk da ama iş çıkışı kurs var anca yarına kalır o yarın alırım geriye bağlaması kalır. ;)
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
bağlamada sıkıntı yok ya zaten ulustayım konya sokaktan bulurum 15-20dk da ama iş çıkışı kurs var anca yarına kalır o yarın alırım geriye bağlaması kalır. ;)

sen al on ledi, git bi elektronikçiye abi bunları bağlarmısın de. Direk zaten kablo bağlıycak sadece direk motorla aynı voltajda çalışıyo ledler
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
pirelli sport demon bende var yeni aldım çifti 320tl. Muhteşem yol tutuşu garantisi var kendim güvencesini veriyorum bizim motorumuz için muhteşem. istiyosan tanıdık var buluşup ona götürebilirim ordan daha ucuza alırsın diğerlerine göre


Şöyle düşün benim motorum sıkıştıramıyodu contaların aradan kompresyon kaçıyodu contaları 2lediğimde kompresyona rtmış oldu aradan kaçan bi sıkıştırma dücü yok çünki:mrgreen:

desene sen kaçanları yakaladım diye.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
sen al on ledi, git bi elektronikçiye abi bunları bağlarmısın de. Direk zaten kablo bağlıycak sadece direk motorla aynı voltajda çalışıyo ledler

birazdan gidiyorum ledleri almaya bu arada senin ön lastiğin boyutları ne hocam bizimkilerden biraz daha kalın gibi duruyor sanki?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:01 ----------

imag0127h.jpg


ahanda led burda metresi 9tlden yarım metre aldım umarım yeter. mümkünse yakın çekim foto istiyorum veya bağlatı şeması? birde plakalık bakıyorum şimdi ufak bi plakalık lazım videodaki gibi.
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
57
vay be 1 video forumu nasıl canlandırdı! :)
Videodaki alet inanılmaz temiz, lastikleri düşünüyorum, ayrıca LEDler de süper fikir.
Ellerinize sağlık.

Şöyle bir sorum daha olacak
nasıl ki scooterlarda göğüs ne renkse ruhsatta da o renk geçiyor, GY200lerde durum nedir?
yani videodaki gibi yan grenajların bir bölümünü turuncu yapsak ruhsata yine işletmek gerekir mi acaba?
bilginiz var mı?
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
arthur4 normalde ruhsatta iki renk olarak yazması gerekir ama adamlar kafalarına göre yazıyorlar orasına pek takılacaklarını sanmıyorum şahsen ben havalar biraz düzelsin baya bi değişikliğe giitmeyi düşünüyorum renklerde ha oldu da polis durdurdu sordu renk böyle değil niye bu böle derse ruhsatı işleyen arkadaş öyle girdi deyip geçerim zaten fabrika çıkışı 2 rekn 3 renk olan motorlarda bile kimi zaman ruhsata adamlar tek renk olarak yazabiliyorlar.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Pazartesiye kadar şehir dışındayım sonra konuşalım bu konularu giremiyorum çok
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Selam arkadaşlar nasılsınız?


http://www.youtube.com/watch?v=oum7CyJKmIE
bu videodaki lastikleri nereden bulabiliriz, fiyatı tahmini ne olur? fikri olan var mı?


motorun sahibine sordum

in that time was Pirelli Sport Demon front 110/60-17 rear 130/60-17, Now have, rear 130/70-17 Metzeler Laser tech.

pirelli sport demon kullanıyormuş , sonra metzeler taktırmış metzeler tanesi 300 lira :D
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Hop geldim. ön lastik 110 bende. Bu arada gidonumu değiştirdim acerbis gidon aldım hemde 25tl ye:mrgreen: Nedeni kırmızı diye yurt dışından spariş verilmiş ve rengi kaçık abuk subuk bi renk gelmiş sahibide kimseye satamamış. Aldım 25tlye taktım yeni elcik koruma alıcam şimdi eskileri çöpeee :mrgreen: kırık bi dikiz aynamı değiştirdim zincirimide bigüzel yağladım yeniden. Oh mis valla cillop gibi oldu. Düz gidon çok yakıştı bebeğime daha güzel bi kafa grenajı alınca dahada güzel olucak hadi bakalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst