- Katılım
- 8 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,085
yalnız videodaki alet hakkaten çok ciks duruyor grenajları olsun lastikleri olsun koltuğu olsun hele koltuğa bittim. bizim motorlar tam süpermoto değil ki arakdaş acaip melez bişi o grenajlardan bulabilirmiyiz acaba.bende şu lastiklere bakayım bir nası bişeymiş olur fiyatı neymiş kafeeee senin tanıdıktan kaça alma imkanımız var?