- Katılım
- 1 Nis 2009
- Mesajlar
- 1
Merhabalar Asyacılar, AS/200 'ü yaklaşık 1 aydır takip ediyorum, Forum sayfanızı da 1- şuan ki 67 sayfaya kadar hatim ettim, Şu an scoter kullanıyorum ancak 3 yılını geçti ve ne zaman tamirciye götürsem bırakıp geliyorum, Ustayla akraba olduk. AS 200 çok beğendim, bir kere görüntüsü yetiyor, ama sorunları da var, meslek icabı, gazeteciyim bu arada, atlayıp habere koşturmak için mükemmel görünüyor. Ayrıca modifiyelerle daha da muhteşem duruyor. Benim sıkıntım doğu da parça sıkıntısı yaşamak, bu arada asyamotorun sitesine mail attım AS/200 ile ilgili bir gelişme varmı yeni bir model gelecek mi diye yeni bir çalışma içeresinde olduklarını söyleyen bir mail geldi yalan doğru, ben onların yalancısıyım.
Asıl hayalimdeki motor, BMW 1200 GS allah isteyen herkese nasip eder ama enduro-cros a başlangıç için asya mükemmel bir seçim olabilir. Erzincan'da kullanan yok, bir zamanlarda burada göre yapan bir polis te vardı hatta saylarda da bahsetmiş. Neyse ben yine bir polisin motorunu buldum, Tunceli'nin pülümür ilçesinde görevli, benim ustamla onun ustası arasında geçen konuşmada motorun temiz olduğu, ancak motor kapağının değişmesi gerektiği ifade edildi. Bu arada motor 16 bin kilometre de, bu hafta açık öğretim sınavı olduğu için getiremedi motoru, ancak haftaya gelecek bir bakacam,
Ayrıca asya da bir modifiye yapmayı düşünüyorum tabi beğenip alırsam
BMW lerdeki gibi depo ile kapak arasına küçük sis farları taksak özellikle karşından görüntüsü daha da muhteşem olabilir bunu deneyen var mı acaba
neyse ilk yazı için çok konuştuk
Ha bu arada burada 4-5 gazeteci arkadaş hepimizin motoru var bir haber oldumu hep birlikte basıyoruz, motorize gazeteciler diye haber bile yapmışlardı
Asıl hayalimdeki motor, BMW 1200 GS allah isteyen herkese nasip eder ama enduro-cros a başlangıç için asya mükemmel bir seçim olabilir. Erzincan'da kullanan yok, bir zamanlarda burada göre yapan bir polis te vardı hatta saylarda da bahsetmiş. Neyse ben yine bir polisin motorunu buldum, Tunceli'nin pülümür ilçesinde görevli, benim ustamla onun ustası arasında geçen konuşmada motorun temiz olduğu, ancak motor kapağının değişmesi gerektiği ifade edildi. Bu arada motor 16 bin kilometre de, bu hafta açık öğretim sınavı olduğu için getiremedi motoru, ancak haftaya gelecek bir bakacam,
Ayrıca asya da bir modifiye yapmayı düşünüyorum tabi beğenip alırsam
BMW lerdeki gibi depo ile kapak arasına küçük sis farları taksak özellikle karşından görüntüsü daha da muhteşem olabilir bunu deneyen var mı acaba
neyse ilk yazı için çok konuştuk
Ha bu arada burada 4-5 gazeteci arkadaş hepimizin motoru var bir haber oldumu hep birlikte basıyoruz, motorize gazeteciler diye haber bile yapmışlardı

