'sinankardes' hos geldin aramıza. Ben elimden geldigince yardım etmeye calısırım telefondur msn dir buradır

Aynı şekilde İbrahim Abi de bu şekilde yardım edecektir sana. Öteyandan Ferda Abi'nin öle isim gösterdigine bakma o da en az bizim kadar bilgili

Alttan alıo birz galiba xD
'Gripi' kardeşim bu yakın zamanda bizim motorları kötüleyen 2. kişisin. Kafama biraz takılmadı değil bu sözleriniz. Şase kırma elektronik aksamı bozma, vs. Düşünüyorum düşünüyorum bi türlü işin içinden çıkamıyorum. Ya biz çok şanslıyız bu motorlar konusunda, bizim elimizdekiler çok sağlam yada siz gerçekten motoru kullanmayı bilmiyorsunuz. Başka bir olasılıkta bizim motorları bilinmeyen bi sebepten ötürü kötüleme amaçlı bazı olayları biraz abartarak yazıyor olmanız. Biz şase yi kıramıyor elektronik aksamı bozamıyoruz. Anlam veremiyorum gerçekten.
(Yaz okulu dönüşü -İznik Gölü kuzeyi 30.07.2008)
Şu an altımdaki motor benim değil, ilanı ben hzırladım kuzenimin isteği üzerine olanı yazdım.
Bi kusurun yok estafurrlah ancak beni yalancı çıkarmış gibi oldun birazcık iletinde. Ben olanı yazdım. Satılmış satılmamış umrumda deil çünkü. Kuzenim askerden dönünce 15 eylülde geri teslim edecegim zaten motoru.
Herneyse bi polemik oluşsun topik kirlensin istemiyorum. Sen öyle düşünüyorsundur ben böyle . Saygı duyarım. Ama bu motor şuanki kurşunsuzun litre fiyatıyla 10 ykr yakıo arakadaş

200 km boyunca video mu cekip koyam napem de ispatlayam xD
Bu arada bizim motorlarda sizin ön çamurluklar süper duruyo kabul edin :cherry:
Bir sucumuz oldu ise affola:cat:
----------
MOTOBEY bak eleştiriye cevap vermek böyle olur BRAVO İNSPİRE TAKDİR edilecek bir kişisin efendi bir insan olduğun yazdıklarından belli...Bu arada benim amacım sizin motorlarınızı küçük görmek yada aşşağılamak değil sadece yaşadıklarımı anlatmaktı ve inatla tekrar diyorum ki 10 kuruş yakmazzzz...