Yav arkadaş....
Git servise,al eline dişliyi.
Git parçacıya,göbeği uyan,uyanı bulamazsan da daha dar göbekli ve cıvata yerleri uyan bir dişli bul,
Say bak 15 diş mi...
Git tornacıya,"şu büyüğü küçüğüne uydur."de.
Bu kadar.
Ben tur yaptım bu arada bütün Antalya vs. gezdim,6 günde 1000 km yol.
Motor hiç problem çıkartmadı,sadece biraz güçsüz kalıyor üst süratlerde.
Yanlız bu çamurluk yüzünden ölüyordum.:farao:
Kaş mı kalkan mı birinden birine giderken sağ taraf kayalık tepe,sol taraf deniz...
Yav arkadaş....
Vallaha çok sakat bir iş oldu,sağa viraj çok güzel tam yatmalık,yattım yaklaşık 40-50 derece civarı yatmıştım hızım da max 50 (km saati 70 diyo o sırada)
Yattım,virajın ortasında sağ taraftan gelen bir rüzgar girdi çamurluğun altına,
Ön lastiğin yerle bağlantısını kesti resmen,bir anda yolun ortasına attı...
Hızım az fazla olsa yolun dışına atardı,ya da karşıdan gelen olsa ölüm...
Bunun dışında hırlayan,saldıran çoban köpekleri dışında bir problem olmadan geçti tam 1000 km.
Yakıt sarfiyatı konusunda şunu söyleyebilirim;
iki kişi yol aldık.
Benzin fiyatı 3,04-3,06.
kilometrede 100bin lira ortalama.
Mesela çok asıldığımda 170 kilometrede 18 liralık benzinle geri doldu.
yani 18 de 1,yüzde 5-6...
motosiklet 90 ila 110 bin lira yakıyor diyebiliriz.
Road bey sağolsun hava ayarı olayını hiç ihmal etmedim,sıcaklığa ve neme göre sürekli oynayarak maksimum verim alarak bitirdim yolculuğu.
Gezide fazla fotoğraf çekemedim,o yüzden gezi yazısı oluşturamıyorum.
Not:Ankara'yı da özledim bu arada.Önceki yolculuktan beri burdur taraflarındayım.