Asya As 200 Gy 2 Alacağım 350 cc'ye yükseltilmiş Sizce Almalı mıyım?

Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
121
Esselamu Aleykum ben ilk defa motor alacağım. Enduro ile iyi olur dedim. Temiz bi tane buldum. 10 bin km'de. 3 bin tl'ye alacağım. Henüz ehliyetim yok. Chopper ve commuter motorları kullandım. Enduroyu da dün denedim. Temiz bir motor hız göstergesi çalışmıyor sadece. Onun dışında bir sorunu yok. Sormak istediğim şeyler ise şunlar;

1-100 km'de 3 litre benzin yakar dedi fazla mı az mı? (Bu motor için)
2- Bu motorla başlamak doğru bir seçenek mi?
3- Hiç durmadan en fazla kaç km gidebilirim?

Şimdiden sağolun. Yorumlara tek tek cevap vereceğim inşaAllah.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
645
Aleyküm selam.

İlk iş ehliyetini al, trafikte ne olacağı belli değil.

Karşı taraf %100 yüz kusurlu olsa bile, ehliyetin yok diye ceza almaz.

Olan sana olur.

Birde tam tersi durum var. O yüzden ehliyet şart.

Ehliyetin olmadığı için diğer sorulara hiç girmiyorum.
 
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
121
Gereksiz artistlik yapmayın efendim, ehliyeti tabi alacaz. Motor yatacak Alana kadar. Ehliyetten ceza yemeye niyetim de yok!
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Yukarıdaki arkadaş artislik filan yapmıyor ehliyetsiz motor sürmeyin başınız yanar demek istiyor yukaridada ehliyet alana kadar kulkamicam dememissiniz adam nerden bilsin bence siz fazla sert davraniyorsunuz
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
Esselamu Aleykum ben ilk defa motor alacağım. Enduro ile iyi olur dedim. Temiz bi tane buldum. 10 bin km'de. 3 bin tl'ye alacağım. Henüz ehliyetim yok. Chopper ve commuter motorları kullandım. Enduroyu da dün denedim. Temiz bir motor hız göstergesi çalışmıyor sadece. Onun dışında bir sorunu yok. Sormak istediğim şeyler ise şunlar;

1-100 km'de 3 litre benzin yakar dedi fazla mı az mı? (Bu motor için)
2- Bu motorla başlamak doğru bir seçenek mi?
3- Hiç durmadan en fazla kaç km gidebilirim?

Şimdiden sağolun. Yorumlara tek tek cevap vereceğim inşaAllah.


şunu belirtmeliyim ki ehliyetsiz birisine çarparsanız hayatınız kararır ama mahalle arası fıtı fıtı süre bilirsiniz ehliyetinizi alana kadar.

bu motorla başlanır mı başlana bilir ama seni motosiklettende soğuta bilir o yüzden kendine ucuz bir japon almaya bak paran yoksada bence başka motorlara bak senin yerinde olsam almazdım çünkü motosiklet ile baya oynanmış gende senin bileceğin iş çok sevdiysen al :cat:

hiç durmadan 75-100 km gide bilirsin
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
bir ustaya göstermek lazım. her nekadar çin malından uzak dur diyecek olsamda bazen bütçe gereği çinden başka çaren olmaz. bu yüzden iyisimi iyibir ustaya götür ona göre karar ver.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
645
Gereksiz artistlik yapmayın efendim, ehliyeti tabi alacaz. Motor yatacak Alana kadar. Ehliyetten ceza yemeye niyetim de yok!

Güzel kardeşim kimsenin artistlik yaptığı yok, artistlik kelimesinin tam anlamını yollarda motosiklet kullanırken zaten öğreneceksin.

Benim söyleyeceklerim şu ölümlü hayatımda öğrendiklerimden ibarettir.

Eğer ehliyet almadan motor alırsan, illa trafiğe çıkacaksın demektir. Hep başımızdan geçtiği için biliyorum.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Ben arkadaşlara katılıyorum. Kendime söz vermiştim ehliyeti alana kadar yatacak motor diye, yatmadı, tam 1000 km yaptı. Şurdan bi bakkala kadar fıtı fıtı gidiyim diye bi çıkıyosun, bi bakmşsın depo yedeğe düşmüş :) Çinlinin orjinali bile riskli iken sen oynanmış bir motor sormuşsun. Kim oynamış, niye oynamış, nasıl oynamış ve en önemli soru, oynamayı ne kadar becermiş!
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Birincisi çıkış şekliniz çok sert bu tavırlara hiç gerek yok bu forumda bu konu başlığına kim girerse size ehliyetsiz motor almamayı/binmemeyi söyleyecektir tabi şuda varki ehliyetle motor öğrenilemiyor ülkemiz şartlarında malesef ama ehliyet olmadan bu işlere girmenin götürüsü Allah korusun kötü olabilir.Siz ehliyet almadan sürmem desenizde alınca onun cazibesine katlanamayıp illa ki binersiniz buda bi gerçek.İkincisi bence bu motoru almayın 350 cc ye geçiş yapılmış nası yapıldı işin ehli biri mi yaptı bilemezsiniz üstüne bide çinli olunca insanın aklında bi soru işareti oluyo illa ki.Ancak çinlilerin içinde aslında kendini kanıtlamış düşük bütçeli motorlarda mevcut şimdi size git japon al üstüne biraz daha koy ybr al demek çok komik olur bütçeniz bu kadar ki bunu belirtmişsiniz bu yüzden size mondial x treme maxa bakmanızı tavsiye ederim.Ben merakımdan bu forumdaki blog sayfalarını okudum yaklaşık 200 sayfa öyle sorun çıkaran bir motor değil kullanıcıları memnun ayrıca cross ve bğtçenizede uygun.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
yanlis 1
o motor ancak 250cc bilemedin 260cc ancak olmustur

yanlis 2
o motorla neyi nasil yaparlarsa yapsinlar sehir ici 3litre bir hayal,
orjinali dahi 3.5-4 litre yakar

yanlis 3
uslubunuz yanlis
 
Katılım
21 Şub 2012
Mesajlar
47
yanlis 1
o motor ancak 250cc bilemedin 260cc ancak olmustur

yanlis 2
o motorla neyi nasil yaparlarsa yapsinlar sehir ici 3litre bir hayal,
orjinali dahi 3.5-4 litre yakar

yanlis 3
uslubunuz yanlis

Bence bu mesaja cevap bile yazmamak gerek , hem akıl danışıyor hemde milleti azalıyor 👎
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harbiden bende merak ettim hiç durmadan kaç km gidebilirsin acaba :)
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
645
Harbiden bende merak ettim hiç durmadan kaç km gidebilirsin acaba :)

Benim bu konuda guinness rekorlar kitabına girmek gibi bir düşüncem var. Hiç Durmadan yani ayağımı yere değdirmeden, en uzun süre motosiklet kullanmak.

Kapalı bir pistte yazın güzel bir havada 24 saati zorlarım diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
121
Birincisi çıkış şekliniz çok sert bu tavırlara hiç gerek yok bu forumda bu konu başlığına kim girerse size ehliyetsiz motor almamayı/binmemeyi söyleyecektir tabi şuda varki ehliyetle motor öğrenilemiyor ülkemiz şartlarında malesef ama ehliyet olmadan bu işlere girmenin götürüsü Allah korusun kötü olabilir.Siz ehliyet almadan sürmem desenizde alınca onun cazibesine katlanamayıp illa ki binersiniz buda bi gerçek.İkincisi bence bu motoru almayın 350 cc ye geçiş yapılmış nası yapıldı işin ehli biri mi yaptı bilemezsiniz üstüne bide çinli olunca insanın aklında bi soru işareti oluyo illa ki.Ancak çinlilerin içinde aslında kendini kanıtlamış düşük bütçeli motorlarda mevcut şimdi size git japon al üstüne biraz daha koy ybr al demek çok komik olur bütçeniz bu kadar ki bunu belirtmişsiniz bu yüzden size mondial x treme maxa bakmanızı tavsiye ederim.Ben merakımdan bu forumdaki blog sayfalarını okudum yaklaşık 200 sayfa öyle sorun çıkaran bir motor değil kullanıcıları memnun ayrıca cross ve bğtçenizede uygun.

mondial x treme max pahalı gelir Antep'te 2. eli yok onun. Sıfırı da plaka sigorta vs çok pahalı olur. O kadar param yok açıkçası. Bu motoru kullanan adam işi bilen adam. Şimdi bunu almalı mıyım almamalı mıyım?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

şunu belirtmeliyim ki ehliyetsiz birisine çarparsanız hayatınız kararır ama mahalle arası fıtı fıtı süre bilirsiniz ehliyetinizi alana kadar.

bu motorla başlanır mı başlana bilir ama seni motosiklettende soğuta bilir o yüzden kendine ucuz bir japon almaya bak paran yoksada bence başka motorlara bak senin yerinde olsam almazdım çünkü motosiklet ile baya oynanmış gende senin bileceğin iş çok sevdiysen al :cat:

hiç durmadan 75-100 km gide bilirsin

Soğutabilir derken. Durduk yere arıza vermesi gibi vs sorunlar mı olur sizce?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst