- Katılım
- 4 Ocak 2015
- Mesajlar
- 121
- Konu Yazar
- #1
Esselamu Aleykum ben ilk defa motor alacağım. Enduro ile iyi olur dedim. Temiz bi tane buldum. 10 bin km'de. 3 bin tl'ye alacağım. Henüz ehliyetim yok. Chopper ve commuter motorları kullandım. Enduroyu da dün denedim. Temiz bir motor hız göstergesi çalışmıyor sadece. Onun dışında bir sorunu yok. Sormak istediğim şeyler ise şunlar;
1-100 km'de 3 litre benzin yakar dedi fazla mı az mı? (Bu motor için)
2- Bu motorla başlamak doğru bir seçenek mi?
3- Hiç durmadan en fazla kaç km gidebilirim?
Şimdiden sağolun. Yorumlara tek tek cevap vereceğim inşaAllah.
1-100 km'de 3 litre benzin yakar dedi fazla mı az mı? (Bu motor için)
2- Bu motorla başlamak doğru bir seçenek mi?
3- Hiç durmadan en fazla kaç km gidebilirim?
Şimdiden sağolun. Yorumlara tek tek cevap vereceğim inşaAllah.