Kullanımı çok keyifli bir motordur. Diğer apaçi ve pizzacı scooterlarından ayırmak gerekir diye düşünüyorum. 16 aydır bende motor. yükseltmek için satmayı çok düşündüm ama bi türlü vazgeçemedim. 14bine yaklaştı motor öyle ciddi bir sorunu olmadı. motorunu elletmeden bi bu kadar daha gider diye düşünüyorum. bakalım.