Asya as 125-t kullanıcıları yorumlarınızı bekliyorum?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
2
Arkadaşlar as 125-t almayı düşünüyorum kullanıcılarına soruyorum sizce nasıl bir motor çin oldugu için şüphe duyanlar var kullanıcıları yazssın lütfen.
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Arkadaşlar as 125-t almayı düşünüyorum kullanıcılarına soruyorum sizce nasıl bir motor çin oldugu için şüphe duyanlar var kullanıcıları yazssın lütfen.

Alabilirsin. Güzel motor. Hiçbir sorunu yok. Gayet seri ve az yakıyor. Rahat rahat binersin.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
2 yıl kullandım,12500 km boyunca beni üzmedi.biraz elinin üzerinde olması lazım sık sık vidalarını kontrol edeceksin.çinçançon'ların içinde en az problem çıkaran motordur
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Kullanımı çok keyifli bir motordur. Diğer apaçi ve pizzacı scooterlarından ayırmak gerekir diye düşünüyorum. 16 aydır bende motor. yükseltmek için satmayı çok düşündüm ama bi türlü vazgeçemedim. 14bine yaklaştı motor öyle ciddi bir sorunu olmadı. motorunu elletmeden bi bu kadar daha gider diye düşünüyorum. bakalım.
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
137
10 numara bir motor. tabiki çinliler arasında :) ama cidden herkezin gözü kalır bu motorda söyliyim hele 2011 model alıcaksan :p
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
104
bu motor nasıl birşey

arkadaşlar bu motoru görsellere aradım bi vitesli motor çıkıyor birde nostaljik çıkıyor sizin dedikleriniz hangileri anlamadım?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst