- Konu Yazar
- #1
alacağa karşılık aldığım 2011 yeni kasa euro3 scooterimi satıyorum...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...at-150cc-0-scooter-shark-2011-54793562/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...at-150cc-0-scooter-shark-2011-54793562/detay/