asya 150t 5a mı? kanuni hussar 125 mi?

Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
58
arkadaşlar scooter almayı düşünüyorum ama bu iki motorun arasında kaldım.asya motor a fazla güvenmediğim için içime sinmedi kanuni hussar da servis pahalı dediler kafam çok karışık ikisinin arasında kaldım.düşüncelerinizi bekliyorum
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Öncelikle sıfırmı düşünüyorsun ikinci el mi eğer sıfır diyorsan bu motorlara o kadar verme çin malı sonuçta kanuni hussar 2300ytl civarı o paraya temiz bir kymco agility 125 alabilirsin. Yada benim tavsiyem kanuni motorun 150 olur çünkü büyük tekerli bir scooter ve kullanıcıları çok memnun sorunsuz bir alet diyorlar yakıtıda düşükmüş. Sen ne kadar bütçe ayırdığını sıfırmı 2.el mi alacağını söyle kilon boyun kaç?
 
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
58
sıfır almayı düşünüyorum 2500 e kadar bi fiyat olabilir.boyum 1.75 kilom da 60.150 lik kanuni rokko mu?ilgin için teşekkür ederim
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
84
Bence asya 150t düşünebilirsin.Neden dersen.Ben şu an bu motoru kullanıyorum.Sıfır aldım Hala bende hiç bir tarafına anahtar vurmadım.
Bir arkadaşımla beraber aldık,oda paramparça yapdı desem yalan olmaz.Çünkü motora hiç bakmadı...
Hurda fiyatına elinden çıkardı.Kendiside hatalı olduğunu biliyordu.Motordan şikayetci değildi.Çok bile dayandığınısöylerdi.Ben hala kullanıyorum.Kesinlikle en küçük bir pişmanlığım yok...
 
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
58
yani hangi marka olursa olsun bakarsan bağ bakmazsan dağ olur diyebiliriz :) bakım konusunda kendime güveniyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst