Bence asya 150t düşünebilirsin.Neden dersen.Ben şu an bu motoru kullanıyorum.Sıfır aldım Hala bende hiç bir tarafına anahtar vurmadım.
Bir arkadaşımla beraber aldık,oda paramparça yapdı desem yalan olmaz.Çünkü motora hiç bakmadı...
Hurda fiyatına elinden çıkardı.Kendiside hatalı olduğunu biliyordu.Motordan şikayetci değildi.Çok bile dayandığınısöylerdi.Ben hala kullanıyorum.Kesinlikle en küçük bir pişmanlığım yok...