ASLa Wazgeçemeyeceğiniz 3 şey ???

Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
@BY_SHADOW kardeş renklisuya klor kattım ondan yok mikrop öldürüyor:queen:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
1) o kendini bilir. vazgeçmem,umarım o da benden vazgeçmez. görcez bakalım.:)
2)arkadaşlarımdan vazgeçmem
3)motosikletten ve motosiklet.net ten vazgeçmem.
acaba bu saydıklarım benden vazgeçecek mi?
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
1-Varlığım
2-Düşüncelerim
3-Prensiplerim

Buradayım By_Shadow. Sizden önce buradaydım, sizden sonra da olacağım :mrgreen:.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1-Varlığım
2-Düşüncelerim
3-Prensiplerim

Buradayım By_Shadow. Sizden önce buradaydım, sizden sonra da olacağım :mrgreen:.

benden önce burada olman benim için sorun teşkil etmiyo.
neden bana atıfta bulundun onuda anlamadım,senin hakkında bi yorum yapmadım ki,:silent:
aramızda benim bilmediğim bi sorun mu var water:silent:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
ya water bize küs falan mı acaba..

yanlış bir şey mi yaptık acep..

Atıf sebebim budur. Aramızda sorun yok By_Shadow, nerden öyle bir izlenime vardın? İlk mesajında da öyle bir his var :p.
Sadece size süre verdim toparlanın biraz diye :queen:.
Sonra yeni bir ateşli tartışmada buluşuruz. Mesela ""De"leri özgür bırakmakta sakınca var mı?" diye :queen:.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz dağılmadık ki toparlanalım,derli topluyuz zaten

water bu konuyu senle başka ortamda konuşmak isterdim,burası uygun değil,birisi dengesiz laf eder falan beni anladığını umuyorum.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Burada tartışmayacağız zaten ya. Niye hemen görüş bildirdin ki? Şimdi biri atlayacak hemen. Bari değiştir cevabını da kimse konuyu saptırmasın :queen:.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sende o son bölümü değiştirirsen uygun olur bence..:rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ASLa wazgecemeyeceğiniz 3 şey ???

Lütfen arkadaşlar......
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ASLa wazgecemeyeceğiniz 3 şey ???

Lütfen arkadaşlar......
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
0
1.köpeğim(DOBİ),örümceğim(SARIGIZ)
2.motorsiklet aşkım
3.tabiki birde balık tutmaktan vazgeçemem
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GALATASARAY:cat: :cat: :cat:
GALATASARAY:cat: :cat: :cat:
GALATASARAY:cat: :cat: :cat:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
6
zevkler ve renkler tartışılmaz kardeşim nasıl istiyosan öle olsun
takma kimseyi bak dalgana
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
bu zamana kadar neden vazgeçmem dediysem hep onlardan vazgeçmek zorunda bırakıldım. artık birşeyden vazgeçmem demeye korkuyorum onun için
sıralama şu şekilde:
1)
2)
3)
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
1 - İnanç
2 - Aile
3 - Şeref
(sevgili gibi şeyleri bulmak ta vazgeçmek te çok kolay artık)...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst