rafi kanka biz senle hem fikiriz boş ver gayrısını,neyse ben ist.geleyimde dalalım alemlere,senle felekten bi gece çalalım dostum,,,![]()
Sen çoktan vazgeçmişsin.
İnandım hep. Kadını meta yapan da, bundan hoşnut olmadığını söyleyip aslında epey memnun olan da erkektir.
İkincisi, kadın kendini meta haline getirtiyor derken erkek kadınlar yüzünden sürünüyor diye önermek çifte standart uygulamaktır. Ya "Kadın kendini meta haline getirtiyor, erkek dekendini süründürtüyor denir, ya da kadını erkek meta haline getiriyor, kadın da erkeği süründürüyor denir. Öyle kadına olan kendi yüzünden, erkeğe olan kadını yüzünden olmaz.
Kendi haysiyetini düşüren kadına ne kadar karşıysam kadını meta olarak gören erkeğe de o kadar karşıyım.
Kendin için değil de kadın için mi okuyup çalışıyorsun raflar?