ASLa Wazgeçemeyeceğiniz 3 şey ???

Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizde vazgeçersek vay ülkenin haline,
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben burda ağzımla kuş tutsam water bacı'nın fikirleri değişmeyecek zaten,,

Sen çoktan vazgeçmişsin :p.

water senin bu tür önyargılı yazılarından dolayı kendimden şüphe etmeye başladım ya.iyiki iki çift laf ettik şurda,:silent:

valla ilerde beni marksist-leninist düşünceye sahip biri olarak tanıtacan ondan korkuyom :bounce:

biz kendimizden eminiz,ve kanımızın son damlasına kadar öle kalacaz....:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
water burada yazılan yazılara göre benimde seni aşırı feminist,erkekleri yargısız olarak infaz eden,erkekleri ikinci sınıf olarak gören bir bayan olarak algılamam lazım ....

bunu senin benim hakkımda yapmış olduğun yazılardan yola çıkarak elde ediyorum bu arada..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
by shadow :

o öle zaten benm de gördüğüm kadarıylaa :p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
canem motodelisi ; hoşgeldin..


Eşinin wazgeçilmezlerin arasında olmasına inan ki çok sewindim :)
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yada şöle soralım erkekler hakkında yazdığın iyi msj.ları yazmak daha kolay olur bence.


zaten direkt olarak yapmıyon bunu,dolaylı yollardan laf sokuyosun,imalı cümleler kullanıyosun...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Kendi haysiyetini düşüren kadına ne kadar karşıysam kadını meta olarak gören erkeğe de o kadar karşıyım.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kimse kadını meta olarak görmüyo zaten,kadın kendini öle gösteriyo,en azından ben öle görmüyom,bayan water
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
İnandım hep. Kadını meta yapan da, bundan hoşnut olmadığını söyleyip aslında epey memnun olan da erkektir.
İkincisi, kadın kendini meta haline getirtiyor derken erkek kadınlar yüzünden sürünüyor diye önermek çifte standart uygulamaktır. Ya "Kadın kendini meta haline getirtiyor, erkek dekendini süründürtüyor denir, ya da kadını erkek meta haline getiriyor, kadın da erkeği süründürüyor denir. Öyle kadına olan kendi yüzünden, erkeğe olan kadını yüzünden olmaz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok zor bir soru. düşünmek laızm.

türk mutfağı,araba kullanmak,arkadaşlarla geyik yapmak......güzeldir.

doğada yürümek, kurt köpeği beslemek, av tüfeğiyle teneke vurmak,güzeldir.

internete girmek, kız arkadaşla sinemeya gitmek, kadayıf yemek güzeldir.bitmez bu liste.

bira+patates ikilisi,
rakı+kavun ikilisi,
yarım ekmek saç kavurma+ ayran ikilisi
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnandım hep. Kadını meta yapan da, bundan hoşnut olmadığını söyleyip aslında epey memnun olan da erkektir.
İkincisi, kadın kendini meta haline getirtiyor derken erkek kadınlar yüzünden sürünüyor diye önermek çifte standart uygulamaktır. Ya "Kadın kendini meta haline getirtiyor, erkek dekendini süründürtüyor denir, ya da kadını erkek meta haline getiriyor, kadın da erkeği süründürüyor denir. Öyle kadına olan kendi yüzünden, erkeğe olan kadını yüzünden olmaz.


bu cümlede ne demek istediğinin anlamadım hala,neden basit ve anlaşılır cümle kurmak yerine karmaşık ve anlaşılmaz kelimeler kullanıyon,yada bir nevi kelime oyunu falan mı yapıyon water????:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kendi haysiyetini düşüren kadına ne kadar karşıysam kadını meta olarak gören erkeğe de o kadar karşıyım.


kadın benden üniversitre diploması,kalın bir maaş, araba , düzgün bir semtte oturmak gibi türkiye cumhuriyetinde gerçekten zor elde edilecek şey istiyorsa ve bu bedelleri ödemeden beni elde edemezsin diyorsa,zaten kendi kendisini meta yapmış, kendi fiyatını kendi koymuş demektir.

(yani paran kadar eaşık ol diyor kısaca.)

ben de o bedelleri ödemek için gençliğimi harcayıp 20 yıl okumuşsam,askere gidip itin kopuğun içinde 6 ay yatmışsam, iş bulmak için köpek olmuşsam,eşşekler gibi çalışıyorsam, ben de o bedelelri ödedikten sonra paran kadar eaşık ol mantığına tamam ülen param var, fiyatın kaç derim yani.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kendin için değil de kadın için mi okuyup çalışıyorsun raflar?

sana çok basit bir soru water hanım....

hiç bir işte çalışmayan,hiç bir geliri olmayan bir erkek,(babasıda zengin değil ayrıca) Türkiye şartlarında kaç kız ile evlenebilir??..eğer normal bir iş sahibi değilsen bırak evlenmeyi kızların evinin önüne bile yaklaşamazsın...

yada kız istemeye falan gittiğinde erkeğe sorulacak soru aşağıdakilerden hangisi olabilir...:silent:

a-babanın adı
b-ananın adı
c-ananın kızlık soy adı
d-ne iş yapıyossun,düzenli bir gelirin var mı...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Valla erkekler de evde oturan, okumamış, üretim yapmayan kızları almasa niye almıyorsun diye suçlamam ben. Hatta erkekler de evlenecekleri kadını seçerken başarılı olmak gibi kriterler koymalılar. Ama erkekler seçici değil ne yazık ki.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst