ASLa Wazgeçemeyeceğiniz 3 şey ???

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
1-Kendim
2-Kendim
3-Kendim

Megalomanlıkta son nokta :p

Gerçek sıralama:
-Ailem
-Kişiliğim
-Duygularım

Maddiyat olarak
-Bilgisayarım
-Müzik çalarım
-Bu boşluğu motosikletim için saklıyorum.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
-hayallerim
-umudum
-büüle... dolup daşan sevgim

vazgecemeyecegim sey maddi bise olamaz ama motorumu alinca anahtar isteyeni furrum:D "öle bi dolasim gelim" yok! :D taam? o benimm.. muaaa.. (gozu donmus cezerye:D)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Beni sen gezdirmesen de olur, ver anahtarı ben kendim gezerim.:cherry:

P.S.: Eylül --> Kasım -(?)-> Ocak::blusssh: :silent:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
yok khutuck sana guvenmiorm, artci yapmam seni:D:D

olcan, bekara kari bosamak kolaymis...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
cezerye' Alıntı:
yok khutuck sana guvenmiorm, artci yapmam seni:D:D
Bırak yaa, güvenilir mi hiç o Khutuck'e...? (Ayak üstü satış:cherry: )
Boşver, ben olurum...

cezerye' Alıntı:
olcan, bekara kari bosamak kolaymis...
Yani daha motoru almadan, "Ne demek al senindir" diyorsun:p değil mi?:cherry:
Eylül-Ocak olayıyla ilgisi yok yani bu mesajın:pale:
(Yok tabii Cevat abi...)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Bırak yaa, güvenilir mi hiç o Khutuck'e...? (Ayak üstü satış:cherry: )
Boşver, ben olurum...QUOTE]

alalla?? :D sunlara bak ya:D dıbık misinis olm?:D yok artci martci olmak. siz ole kenardan bakacanis:D motorumu yikayabilirsiniz ama:D biriniz yikar biriniz kurularsinis. puahahahaha....

olcan ya... senin motorun var. altin kuru, keyfin yerinde. ondan diyorum bekara kari bosamak kolay. yani biz alacas motorumuzu die cebellesiyoruz hala.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
birazda wateri sinirlendiren şeyler yazalım:p

1-karı,kız
2-deniz,kumsal
3-aşk,meşk:mrgreen:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1-cola(coca cola)
2-gezmek(motosikletle tabiki)
3-okey
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
-gezmek
-ailem
-motorlarım deyil ama motorlar:)
-motosiklet.net:) :silent: :p
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
water bacı TURAN'a her zaman yer vardır merak etme,senin tepkini ölçmek için yazdım onları,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst