Aşkıma Kavuştum.........

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
satarken o fotoyu koyacak dimi uyanıklar:queen:


kazasız belasız kullan.

sağolasın arkadaşım teşekkürler

hayırlı olsun...............................

sağolasın abicim. arkadaşlar kendisi abim olur. :queen::queen:

hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler.

sağolasın arkadaşım teşekkürler. hep beraber kazasız belasız.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela göstermesin,bende ilk bu motorla başladım 2 seneden beri kullanıyorum güzel seçim yapmışsın:cat:
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
hadı ıyı gunlerde saglıkla mutlulukla kullan.kazasız belasız...2mızde aynı gun cıbırlanmısız...
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
makinan hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin.asfalt yüzü göstermesin...ve mümkünse beni uzun bir süre rahatsız etme.işten gelince şöle doya doya yatayım artık.:mrgreen::queen:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela göstermesin,bende ilk bu motorla başladım 2 seneden beri kullanıyorum güzel seçim yapmışsın:cat:

sağolasın arkadaşım teşekkürler. ikinci el temiz bulmak çok zor kısmet olursa imkanlar el verirse bende bir iki sene binip ninja250r alacağım
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
hadı ıyı gunlerde saglıkla mutlulukla kullan.kazasız belasız...2mızde aynı gun cıbırlanmısız...

sağol arkadaşım teşekkürler. senin cıbırda hayırlı olsun inşallah ikimizde kazasız belasız bol km'ler yaparız.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
makinan hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin.asfalt yüzü göstermesin...ve mümkünse beni uzun bir süre rahatsız etme.işten gelince şöle doya doya yatayım artık.:mrgreen::queen:

sağol kanki teşekkürler. hep beraber kazasız belasız nice km'lere ya kanki seni rahatsız etmemde şu benim banka işinide bi halledi versen iyi olur. hehe :queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hem de cıbır 125 repsol, hadi bakalım hayırlısı :rendeer:
 
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
116
hayırlı olsun abıcım kazasız belasız kullanman dılegıyle :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst