Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
1983/1
acemi: izmir yeni foça komd. alayı 3 ay
usta: izmit tütünçiflik asayiş komd böl. 12 ay
:salut: bu arada nekadar çok izmir de ask. yapan arkadaş varmış:salut:
303. dönem 12 ay askerlik.
Acemi birliği Samsun, (18 gün)
usta birliği (11 ay) Tekirdağ,
Hasta bir komutanla birlikte 10 ay, henüz 1 ay önce bitti. Adam saf 'sosyopat'dı. Hala kendime gelmeye çalışıyorum. Allah bir daha göstermesin...
gecikmelide olsa 82/4
ankara mamak (muhabereci ac.er)
tekirdağ hayrabolu (topçu onbaşı)
tekirdağ malkara (tankçı çavuş)
her gittiim yarde hem sınıf hem rütbe değişti hiç unutmam bigün askerdeyiz:cherry: izne gelicem şafak 400 neyse 10 gün izin kullandım geri döndüm şafak 300 hehe
83/1 4,5 ay kütahya çavuş talimgah h.e.e.t 10,5 ayda izmir 104 nolu hava radar manzarası mükemmeldir tam mangallık izmir ayaklarınızın altında özledim mi ne :queen:
cbr halil anaa aynı yerde yapmısız askerliği yaw biss:queen:
64/3 3.ordu 9.kolordu 6.zırhlı tuggay muhabere böluğü muhabere kademe çavuşu.direk buraya gittim acemilik falan yok. sadece 2 gün revirde istirahat edebildim .sinemadan gazinoya tv radyo video tamirine derken boş bir anım geçmedi.
bende acemliğimi sivas'ta yaptım ama temeltepe değil tugay'da.. iç güvenlik taburu mg3 nişancısı bölüğün ödüllü atıcısı :wiinkk: daha sonra
herkes elbet övünür askerliği ile ama bu başka usta birliğim
ANITKABİR MUHAFIZ ve MERASİM BÖLÜK KOMUTANLIĞI'nda 15 ay olarak tamamladım.
Birkez daha yapar mısın die sorsalar aynı insanlar ve aynı komutanlarla evet yaparım. (ama yaşımıda geri vericekler )