Askerliğinizi Nerede Yaptiniz

Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
vaay alt devrem:wiinkk:

19 ay 10 gün yaptım sanırım son yılların en uzun askerliğiydi:)

acemilik ısparta 1. komando taburu

ustalık ankara kirazlıdere koruma taburu

73/2 :bounce:

vay bi üst devrem :queen: yav size bize değil de 72/4 e çok koydu be..ilk onlara vurmuştu piyango ....:p
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
Birçok mesajı okudum millet izmir foçadan illallah demiş beaa:mrgreen: Abi o foçada ne var yaa:queen:

Eleman Yüksekova'da askerlik yapmış Silopi'de askerlik yapmış sesi çıkmamış ama izmir foça deyince cehennem diyor:mrgreen:

Foça bir başkadır yaşamayan bilemez...

Türkiyede bir çok komando eğitimi veren acemi birliği vardır ve eğitimleri zordur. eğridir , kırkağaç, kayseri gibi yerler vardır. ancak Foça bunların içlerinde ayrı bir yeri vardır.

Ben 2000 yılında acemi birliği olarak 7. Komando Er Eğitim Alayı / Yenifoça ya gittim... hemde kasım ayında ... daha sonra bizi başarılı gördüler ve 3 ay da eski foça da özel harekat eğitimi aldık.

Yani anlayacağın kaymaklı ekmek kadayıfı olduk....:p

Foça tam bir eğitim yeridir. Eğitim çok ağırdır ve zordur. ancak sebebi evimize sağ salim dönebilmek içindir.

Tüm eğitmenler doğuda yıllarca çatışmalara katılmış bilgi sahibi çok değerli komutanlardır. Onların sayesinde girdiğimiz bir çok çatışmadan sağ salim çıktık.

Aklınıza gelmeyen eğitimler vardır. Hele ki bi cezaları vardır ki feci durumdadır.

Örnek olarak vermek gerekirse ;

Gece 12:00 gibi tüm taburu kaldırıp intikale çıkarırlar.. zaten gece 10 gibi yatmışın bütün gün eğitimde canın çıkmış.... 2 saat uyku ile başlarsın dağlara çıkmaya...

sonra bi orman çıkar karşına... tek li kol düzeninde yürürken kolun arasına gizlice kadro veya rütbeliler girer ve kolu böler... Yani o uykuyla hep önündekini takip edersin.. halbuki önündeki senin devren değil kadro veya rütbeli olmuştur. kol düzeninden çıkar ve başka yola sapar...

O yolda ise diğer kadro ve rütbeliler pusuda bekler seni ve arkadaşlarını ....

Giderken birden patikanın kenarlarından fırlayıp üzerine atlarlar... ellerin ayakların bağlanır... vee son bomba olarak üzerine Coca Cola dökülür..

İlk baş anlamazsın niye cola döktüklerini... sonra biraz zaman geçince üzerinde karıncalar dolaşmaya başlar tatlı şeker kokusuna... o karıncalardan kurtulmak için çırpınır durur millet...:queen::queen:

Öyle arkadaşlarımı bilirim ki 3-4 gün geçmesine rağmen her hapsırmasında burnundan karınca ölüleri çıkardı... :cyclopsan:cyclopsan

Düşünün işte insanların foça hakkında neden bu kadar çekinceli konuştuklarını.....:)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Foça bir başkadır yaşamayan bilemez...

Türkiyede bir çok komando eğitimi veren acemi birliği vardır ve eğitimleri zordur. eğridir , kırkağaç, kayseri gibi yerler vardır. ancak Foça bunların içlerinde ayrı bir yeri vardır.

Ben 2000 yılında acemi birliği olarak 7. Komando Er Eğitim Alayı / Yenifoça ya gittim... hemde kasım ayında ... daha sonra bizi başarılı gördüler ve 3 ay da eski foça da özel harekat eğitimi aldık.

Yani anlayacağın kaymaklı ekmek kadayıfı olduk....:p

Foça tam bir eğitim yeridir. Eğitim çok ağırdır ve zordur. ancak sebebi evimize sağ salim dönebilmek içindir.

Tüm eğitmenler doğuda yıllarca çatışmalara katılmış bilgi sahibi çok değerli komutanlardır. Onların sayesinde girdiğimiz bir çok çatışmadan sağ salim çıktık.

Aklınıza gelmeyen eğitimler vardır. Hele ki bi cezaları vardır ki feci durumdadır.

Örnek olarak vermek gerekirse ;

Gece 12:00 gibi tüm taburu kaldırıp intikale çıkarırlar.. zaten gece 10 gibi yatmışın bütün gün eğitimde canın çıkmış.... 2 saat uyku ile başlarsın dağlara çıkmaya...

sonra bi orman çıkar karşına... tek li kol düzeninde yürürken kolun arasına gizlice kadro veya rütbeliler girer ve kolu böler... Yani o uykuyla hep önündekini takip edersin.. halbuki önündeki senin devren değil kadro veya rütbeli olmuştur. kol düzeninden çıkar ve başka yola sapar...

O yolda ise diğer kadro ve rütbeliler pusuda bekler seni ve arkadaşlarını ....

Giderken birden patikanın kenarlarından fırlayıp üzerine atlarlar... ellerin ayakların bağlanır... vee son bomba olarak üzerine Coca Cola dökülür..

İlk baş anlamazsın niye cola döktüklerini... sonra biraz zaman geçince üzerinde karıncalar dolaşmaya başlar tatlı şeker kokusuna... o karıncalardan kurtulmak için çırpınır durur millet...:queen::queen:

Öyle arkadaşlarımı bilirim ki 3-4 gün geçmesine rağmen her hapsırmasında burnundan karınca ölüleri çıkardı... :cyclopsan:cyclopsan

Düşünün işte insanların foça hakkında neden bu kadar çekinceli konuştuklarını.....:)

yuhh:cyclopsan:cyclopsan

Askerlik foçaya çıkarsa gönüllü olarak yüksekovayı silopiyi vs.... istiycem.:mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Zaten oralara gidiyosun foca dan sonra merak etme...:cherry:

Şuan profesyonel orduya geçiyoruz. Bu geçiş süreci tamamlandıgında(2009-2010) doguya rütbeli askerden başkası gitmeyecek.Yani benim üniversite bitip askere gittigimde bu geçiş süreci tamamlanacak:)
Şaka bir yana bizden öncekiler hangi şekilde ve hangi şartlarda askerlik yaptıysa bizde yaparız.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2007
Mesajlar
29
1977/3 tertip "Mekanize muş komando alayı" Diyarbakır, Elazığ, Bingöl ve Tunceli ne günlerdi :)
 
Katılım
30 Haz 2008
Mesajlar
49
78/1 1.deniz er eğitim alayı iskenderun.. (acemilik)
TSK spor okulu Ankara (usta) Karaya vurmuş balıklardandık:)
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
ağrı dağındaki askerliği yaşamadan askerlik yaptım demeyin..
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
0
[malatya ulastırma er .egt.alayı
utsa birliğim:

39uncu Mekanize Piyade Tümeni 39uncu Topçu Alayı 4üncü Topçu Taburu
1inci 155/24,5 mm Topçu Bataryası Türkeli/Lefkoşe/KIBRIS
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
719
72/3 tertip acemi ısparta 40 piyade alayı usta birliği 23 piyade tugayı samandıra istanbul
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
1986 1 canakkale gokceada A.K.SRV.BL unimog driver :) 133 049
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
75/1 alsancak fuar inzibat karakolu izmir acemilik kütahya havacılık 1ayda gaziemir kurs
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
81/1 tertip malatya 2.ordu hava alayı santralinde :D acemi birligimde usta birligimde santralde geçti ve tabiki malatyada:D:D
 
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
68
1977-1 acemi birLigi kütahyada usta birLigi amasya-merzifon havacıydım ama hiç hava atamadım :)
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
83/1 acemi birliği: ısparta merkez
usta birliği:bolu komando tugayı...1 ay boluda kaldık ardından
kuzey ırak-kanimase.amediye
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
0
1986/3 efsane tertip

benim acemilik:antalya topcular 3. makinalı tüfek er eğitim tugayı
usta birliği:diyarbakır hani 3. mot. piyade taburu 1. mot.piyade bölk.:)


ne günlerdi ya.sağ göze,elazığ sınır,muş sınır,bingöl genç,lice.....

yokmu hani de yapan arkadaşlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst