Askerliğinizi Nerede Yaptiniz

Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
bilecik eğitim
siirt şirvan j.özel tim
73-3
15 ay diye gittik 18 ay yaptık.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Birçok mesajı okudum millet izmir foçadan illallah demiş beaa:mrgreen: Abi o foçada ne var yaa:queen:

Eleman Yüksekova'da askerlik yapmış Silopi'de askerlik yapmış sesi çıkmamış ama izmir foça deyince cehennem diyor:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
0
Deli Dumrul

Merhaba Arkadaşlar,
Sarıziyaret benim için çok özel bir anıdır.Orada görev yaptığım süre bitsede anıları devam ediyor.
Tüm bölge Halkına ve Görev yaptığımız rütbeli ve personele,şu an sivildeki askerlerime sonsuz sevgi ve selamlar,gazilere selamet,şehitlerime rahmet ve ailelerine en derin taziyelerimle,
Müsadenizle naramı atayım gene:
Hiieeeyt,Burası Hainlerin Bittiği yerdir.Buradan Geçit Yok!Her Şey Vatan İçin!
Herkese ve şuı anda görev yapan tüm T.S.K.Mensuplarına Selam,
Deli Bilal
Komando!
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
acemilik Ankara Zırhlı Birlikler. Tankçıydık:)

Usta birliği Edirne Uzunköprü:) Yüzbaşı benı yazıcısı yaptı piyade bölüğüne kaydık =) 15 ay yattım anlıcagınız :queen:

85/1 P.Onb.Erhan KARAİBRAHİM :p
 
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
0
askerlik

1983/4 acem birliği ankara etimesgut 2.alay 1.tabur 3.bölük
usta birliği bitlis-tatvan-rahva topçu taburu vural kışlası 2.batarya
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
67/2 canakkale 116 eregittim tugayı 1 bölük acemi birligi son 15 sögüt söför kürsu bolu il jandarma alay komutanlıgı sonrada akcakoca ilce jandarma bolügü

abi çanakkalenin askerliği nasıl çekilirmi memnun kaldınızmı :)

Bu arada size bir müjdem var.Kısa dönem askerlik bitiyor.:mrgreen:
Askerliği kısa dönem yapmak için 4 yıllık üniversite okuyan arkadaşlara duydurulur. Cümleten geçmiş olsun:queen::queen:

teşekkürler bende zaten böyle bir haber bekliyordum :p


bu arada topiğin içine etmişiz geçmiş sayfalarda kusura bakmayın :pale:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Acemilik 1. Komando Tugayı Hava İndirme Er Egitim Taburu Cavuş TLG bölügü KAYSERİ.

Usta birligi 1. Komando Tugayı Hava İndirme Er Egitim Taburu Karargah Ve Tabur Karargah Bölügü. Görevim Tabur Yazıcılıgı S1 yani......
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
abi çanakkalenin askerliği nasıl çekilirmi memnun kaldınızmı :)



teşekkürler bende zaten böyle bir haber bekliyordum :p


bu arada topiğin içine etmişiz geçmiş sayfalarda kusura bakmayın :pale:

Yanlış bilgilendirmiş olmayayım. O kısa dönemin bitmesi olayı kabul edilmedi. Yani askerligi kısa dönem yapmak için 4 yıllık üni. okuyabilirsiniz:p
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bilecik eğitim
siirt şirvan j.özel tim
73-3
15 ay diye gittik 18 ay yaptık.

vaay alt devrem:wiinkk:

19 ay 10 gün yaptım sanırım son yılların en uzun askerliğiydi:)

acemilik ısparta 1. komando taburu

ustalık ankara kirazlıdere koruma taburu

73/2 :bounce:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
1982/4
acemi birliği: ısparta dağ komando alayı, makinalı tüfek bölüğü
usta birliği: tunceli 4üncü komando tugayı

askerliğe başladığımda 18 aydı ama 3 ay düşünce kafadan 90 günü emiş olduk :) 15 yaparak bitirdim. hayatımdaki en şanslı anlarımı askerde geçirdim desem yeridir :)

tunceli doğasıyla türkiye ve dünyada tektir bilen bilir
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
0
kardeş bende acemi birliğimi aynı yerde yaptım 1983/4 2-1-3 kantinin üstündeki koğuş dimi adım hasan çakır - msn [email protected]

ekoo sana yazdım kardeş bir cvp atarsan sevinirim
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
bende yazayım belki bi tanıdık çıkar.
1981/2 tertip
acemi birliği: 6. jandarma komando er eğitim alayı manisa/kıkağaç
usta birliği : 6. piyade alayı 2. tabur 6. bölük özalp/saray/van
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
1983/4 acem birliği ankara etimesgut 2.alay 1.tabur 3.bölük
usta birliği bitlis-tatvan-rahva topçu taburu vural kışlası 2.batarya

alt devre naber yaaaa bende hava savunma bataryasında yaptım 83/3 hehe nerden nereye:queen::queen:

Birçok mesajı okudum millet izmir foçadan illallah demiş beaa:mrgreen: Abi o foçada ne var yaa:queen:

Eleman Yüksekova'da askerlik yapmış Silopi'de askerlik yapmış sesi çıkmamış ama izmir foça deyince cehennem diyor:mrgreen:

sen nediyon elint ya şu an abim orada asker usta yanlız sıhhı izine geldi geri zor gönderdik hatta izmir garajına indi ewi aradı ben geri geliyom diyeeeee:queen::queen: neymşl kaçacakmş bende buraya ayak bastığında şikayet ederim dedim tırstı senden kardeş olmaz zaten dedi:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
72/4
acemi birliği ısparta makineli tüfek er eğitim taburu 3. bölük
usta birliği samsun esentepe kışlası er eğitim taburu karargah birliği . kışla gazinosu sorumlusu, santral, su deposu.

15 aydan 18 aya çıktığı dönem 4 ay fazladan kitledilerdi . yani toplam 19 ay yaptım :cherry:
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
58
Selam 1983-3 Tertip Acemilik Ankara Etimesgut 2.alay 2.tabur Tankcı Er Usta Birlik Kıbrıs Yeşilyurt Cengiz Topel Kışlası Komutan şöförü Olarak Yaptım şimdi Aynı Görevime Güzel Bir Maaş Karşılığında Seve Seve Giderim Teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst